تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در چهارباغ
04 اسفند 1401 - 8:47
2
جلسه ای به منظور هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان و با حضور بخشداران، شهردار و رئیس شورای شهر، عزیزی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، روسای ادارات و برخی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ای به منظور هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان و با حضور بخشداران، شهردار و رئیس شورای شهر، عزیزی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، روسای ادارات و برخی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا برگزار شد.

در ابن جلسه مهندس جعفری فرماندار شهرستان با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و نیز منویات رهبری معظم انقلاب در حوزه درختکاری و حفظ منابع طبیعی، گفت: لازم امسال به صورت ویژه در این هفته برنامه های مطلوبی را اجرا نماییم.
فرماندار خاطرنشان نمود: فرهنگ سازی مناسب و اطلاع رسانی دقیق و همچنین تولید محتوای مطلوب برای حفظ منابع و ارائه آن به جامعه به ویژه دانش آموزان، قشر جوان و نوجوان و نخبگان و معتمدین ضرورت دارد.
این مسئول در ادامه بیان داشت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اجرای برنامه های هدفمند و مفرح به واسطه هفته منابع طبیعی و نیز اعیاد شعبانیه و هفته جوان یک فرصت استثنایی برای تشویق مردم به حفظ و پاسداشت منابع طبیعی و محیط زیست است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ تصریح کرد: پیگیری سهمیه حقابه رودخانه کردان، آبیاری درختان و فضای سبز موجود، پیگیری و انجام ۲۵ درصد سرانه های فضای سبز مراکز و واحدهای صنعتی، توزیع و کاشت نهال در محلات شهری و روستایی، تهیه بانک اطلاعاتی از کمیت و کیفیت درختان و موارد مشابه به صورت جدی تا حصول نتیجه مطلوب توسط دستگاه های مرتبط پیگیری شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.