تصویر
جلسه هم افزایی سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری فردیس و هلال احمر شهرستان
05 تیر 1402 - 11:06
2
علی پیری جابری در جلسه هم افزایی هلال احمر شهرستان فردیس و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس که صبح دوشنبه برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های سازمان حمل و نقل و توسعه ناوگان اتوبوسرانی فردیس، اظهار کرد: لازم است تعاملی سازنده میان ارگان های شهرستان برقرار شود.
ارسال توسط :
پ
پ


علی پیری جابری در جلسه هم افزایی هلال احمر شهرستان و سازمان حمل و نقل بار و مسافر که صبح دوشنبه برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های سازمان حمل و نقل و توسعه ناوگان اتوبوسرانی فردیس، اظهار کرد: لازم است تعاملی سازنده میان ارگان های شهرستان برقرار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین توفقگاه ناوگان اتوبوسرانی شهر فردیس افتتاح شده است، افزود: در حال حاضر ۵ خط فعال اتوبوس در شهر فعالیت دارند که ضمن پوشش کافی در سطح شهر، سبب کاهش سر فاصله اتوبوس ها از یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به ۱۵ دقیقه شده که این مهم منجر به سهولت در رفت و آمد درون شهری، صرفه جویی در زمان و کاهش خطرات جانی و مالی شهروندان شده است.
جابری ضمن قدردانی از خدمات مدیریت و عوامل سازمان هلال احمر شهرستان فردیس؛ تعاملات دو سویه این سازمان با شهرداری را موجبات خدمت رسانی مطلوب به شهروندان دانست .

فدایی رییس هلال احمر فردیس در این جلسه ضمن اشاره به مساعدت و همکاری های مستمر سازمان حمل و نقل شهرداری با هلال احمر شهرستان، از اقدامات یکساله مدیریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدردانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: هلال احمر شهرستان آماده برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات، مانور های مشترک درمانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای رانندگان ناوگان های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.