تصویر
جلسه پایش ادواری نحوه عملکرد مسئولین حریم شهر برگزار شد
26 آبان 1401 - 15:41
2
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری اولین جلسه پایش ادواری نحوه عملکرد مسئولین حریم شهر با حضور معاونین شهرسازی و مسئولین حریم مناطق خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون شهرسازی و معماری از برگزاری اولین جلسه پایش ادواری نحوه عملکرد مسئولین حریم شهر با حضور معاونین شهرسازی و مسئولین حریم مناطق خبر داد.

عباس سعیدی کیا اعلام برنامه ها و سیاست های آتی حریم کلان، اظهار کرد: مهمترین اقدامات در حال پیگیری توسط این معاونت تدوین سند پهنه بندی حریم شهر، تهیه طرح‌های گردشگری مختلف در اراضی شمالی حریم، برقراری ارتباط سیستمی با جهاد ، راه اندازی سامانه ۱۳۷ برای حریم شهر و پروژه نظارت هوشمند ساخت و سازها در حریم شهری است.
این مسئول در ادامه ضمن یادآوری جرم انگاری هرگونه تغییر کاربری در حریم شهر، به لزوم آگاهی و اشراف کامل مسئولین مناطق نسبت به قوانین و دستورالعمل‌های حاکم در حریم شهر و هماهنگی و ارتباط هرچه بیشتر مسئولین مناطق با ستاد مرکز تاکید کرد.
در این جلسه مسئولین حریم مناطق، مشکلات و موانع پیش رو در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز را مطرح کردند و موضوعات به بحث و بررسی گذاشته و مقرر شد تا اقدامات جامع و پیگیری‌های موثر در راستای حل مشکلات و معضلات موجود در حریم مناطق از مبادی ذیربط صورت پذیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.