تصویر
جلسه پروژه ها و اعتبارات بنیاد علوی در شهرستان چهارباغ برگزار شد
14 دی 1402 - 15:58
1
جلسه پروژه ها و اعتبارات بنیاد علوی در شهرستان چهارباغ در حوزه آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، امور مساجد به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان و با حضور معاون فرماندار، مشاور پیگیری امور ویژه فرمانداری، بخشداران مرکزی و رامجین، شهردار چهارباغ، روسای ادارات بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، امور مساجد، و مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در استان البرز و نماینده بنیاد در شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه پروژه ها و اعتبارات بنیاد علوی در شهرستان در حوزه آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، امور مساجد به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان و با حضور معاون فرماندار، مشاور پیگیری امور ویژه فرمانداری، بخشداران مرکزی و رامجین، شهردار چهارباغ، روسای ادارات بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، امور مساجد، و مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در استان البرز و نماینده بنیاد در شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.

این جلسه با محوریت فراهم سازی بسترهای لازم جهت اجرای پروژه های مختلف از جمله: "مساعدت در تعمیر و تجهیز دوسالن در سطح شهرستان چهارباغ" "نصب چمن مصنوعی برای۶ زمین ورزشی شهرستان" "اجـــرای طــرح هادی روستایی" "تعمیر و تجهـــیز مساجد(۱۵ باب)" "تعمیر و تجهیز مدارس(۱۵ باب) بود که با همت و هم افزایی مجموعه شهرستانی و مدیریت مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار ان شاءالله اجرایی و برکات ویژه ای برای شهرستان چهارباغ خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان در این جلسه خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات و رهنمودهای دکتر عبداللهی استاندار محترم و همت مسئولین شهرستان اتفاقات ویژه ای در نقاط مختلف و در حوزه های مختلف اجرایی شده است که از ارتقاء کیفی معابر و جاده ها، سرانه های درمانی و بهداشتی، ورزشی، فضای سبز، آموزشی و امور عمرانی مختلف میتوان نام برد، و با توجه به ظرفیت بنیاد علوی دستگاهها در پروژه های مشارکتی با این نهاد تسریع و با جلب همکاری بنیاد علوی در اجرا، زمان تکمیل را به حداقل رسانده تا شاهد رضایت مندی مردم شریف شهرستان باشیم.
بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان مسئول پیاده سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت می باشد و ماموریت اصلی بنیاد توانمندسازی در زمینه های ، تربیتی ، آموزشی، سلامت و زیرساخت های عمرانی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.