تصویر
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانکهای شهرستان ساوجبلاغ
28 شهریور 1402 - 10:30
2
سومین جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانکهای شهرستان ساوجبلاغ روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ باحضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، رئیس بنیادبرکت استان البرز، رؤسای ادارات و دستگاه‌های عضو و رؤسای بانکهای شهرستان درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سومین جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانکهای شهرستان ساوجبلاغ روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ باحضور دکتر البرزی ، رئیس بنیادبرکت استان البرز، رؤسای ادارات و دستگاه‌های عضو و رؤسای بانکهای شهرستان درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تأکید بر ایجاد اشتغال های خانگی و خُرد در روستاهای شهرستان گفت: ایجاد و اشتغال های خُرد برای ایجاد سرمایه و خلق ثروت برای مردم در روستاها مؤثر است و باید در این راستا از فکر وایده صاحب نظران در این حوزه استفاده شود.
دکترالبرزی در ادامه جلسه و در شورای هماهنگی بانکها، خطاب به رؤسای بانکها تصریح کرد: بانکهای شهرستان در ارائه تسهیلات به افراد نیازمند نهایت مساعدت را داشته باشند تا افراد مذکور نیز به سهولت بتوانند از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.