تصویر
جلسه کارگروه پیمان گازبان روستاهای جدید گازرسانی شده
26 آذر 1401 - 10:35
1
مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز بیان کرد: جلسه کارگروه پیمان گازبان روستاهای جدید گازرسانی شده در سالن جلسات شرکت گاز استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز بیان کرد: جلسه کارگروه پیمان گازبان روستاهای جدید گازرسانی شده در سالن جلسات شرکت گاز استان البرز برگزار شد.

عباس ابراهیمی مدیر منابع انسانی این شرکت اظهار کرد: در ماه های گذشته به روستاهای متعددی در استان البرز گازرسانی شده که هر کدام از این روستاها از نظر جمعیت و پراکندگی ویژگی های متفاوتی داشته که هر روستا برای ساماندهی امور گاز خود به یک گازبان احتیاج دارد.
وی ادامه داد: به همین منظور نخستین جلسه به کارگیری و استقرار گازبان برای ۱۵ روستای بخش آسارا و ۲۸ روستای طالقان که در سه ماه گذشته شبکه گذاری شده و از صنعت گاز برخوردار شده اند برگزار شد.
مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: به دلیل مشخصات روستاها، در شرکت گاز استان البرز برای مدیریت فنی و هر آنچه که به خدمات این شرکت ارتباط پیدا می کند در شخصیت گازبان خلاصه شده و او باید وظایف امدادگر، کنتورخوان، بهره برداری، نگه داشت و سایر خدمات مرتبط را ارائه دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.