تصویر
جلسه کمیته تعامل دانشگاه با خانواده در واحد هشتگرد برگزار شد
16 مهر 1402 - 9:50
1
جلسه کمیته تعامل دانشگاه با خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیته تعامل دانشگاه با خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.

ولی اله کوهدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهشتگرد در نشست کمیته تعامل دانشگاه و خانواده این دانشگاه اظهار کرد: کمیته تعامل دانشگاه و خانواده قصد دارد با افزایش سطح تعاملات بین دانشگاه و خانواده‌ دانشجویان، بستر مناسبی برای ارتقای سطح هم‌گرایی و بین خانواده‌ها، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه فراهم کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد گفت: تصمیم‌گیری درباره تعامل دانشگاه و خانواده، ایجاد پیوند بین دانشگاه و خانواده از طریق ایده‌ها و نظر خانواده‌ها، جذب مشارکت خانواده‌های همیار و داوطلب در حل مشکلات و مسائل دانشجویان آسیب‌پذیر، بررسی راهکار‌های نظارت بر رفتار دانشجویان و چگونگی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، آگاهی از وضعیت دانشگاه، بررسی برگزاری برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز برای خانواده‌ استادان، کارکنان و دانشجویان، گوشه‌ای از وظایف این کمیته است.
ولی اله کوهدار عنوان کرد: حل بسیاری از مسائل روزمره دانشجویان که در فضای مستقل از خانواده به دنبال تحصیل علم و معرفت هستند از طریق والدین و ارتباط و تعامل مناسب با آنان امکان‌پذیر است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.