تصویر
جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کوهسار برگزار شد.
19 دی 1402 - 9:42
1
رئیس شورای اسلامی شهر از جلسه کمیسیون سرمایه گذاری با حضور اعضای شورای شهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر از جلسه کمیسیون سرمایه گذاری با حضور اعضای شورای شهر خبر داد.

جلال فلاح پوررئیس شورای شهر گفت :این جلسه با حضور سعید فلاح پور، مهدی فلاحت پیشه و روح الله گلباز اعضای شورای شهر با هدف بررسی بسته های سرمایه گذاری و رفع چالش های پیش روی سرمایه گذاران در شورای اسلامی شهر برگزار شد.
سعید فلاح پور با تاکید برتطبیق ظرفیت های موجود در سیستم و شهر افزود: بسته های مختلف و متفاوتی جهت معرفی به سرمایه گذاران در حوزه های رفاهی، خدماتی و حتی پروژه های گردشگری و در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که با نظرمساعد اعضاء قرار شد تا پایان سال و در سال آینده برخی از این فرصت ها به مرحله اجرا و بهره برداری برسند.
روح الله گلباز، همچنین با اشاره به کوتاه شدن روند بازگشت سرمایه به سرمایه گذاران بیان کرد: در این جلسه علاوه بر بررسی راهکارهای رفع برخی موانع حقوقی، بر کوتاه شدن مدت بازگشت اصل سرمایه به سرمایه گذاران با حذف برخی چالش ها و اصلاح شیوه نامه ها تاکید شد.

مهدی فلاحت پیشه نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری عنوان کرد: تهیه بانک اطلاعات از فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت سرمایه گذاران در شهر با هدف ایجاد مشوق های لازم در دست اجرا است.
رئیس شورا در ادامه یاد آوری کرد: بررسی شرایط فراخوان ها و ایجاد بستر مناسب مقررات مالی متناسب با فرآیندهای سرمایه گذاری،استفاده از ابزارهای مالی مناسب میتواند از عوامل مهم جذب سرمایه گذار در پروژها بشمار رود.
سعید فلاح پور در خاتمه ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: طی روزهای آینده تعدادی از پروژه های قابل سرمایه گذاری در سطح شهر فراخوان خواهند شد و امیدواریم با اصلاح روش ها و قوانین پیچیده چالش های پیش روی درآمد زایی از میان برداشته شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.