تصویر
جلوگیری از تغییر کاربری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در «نوجان» آسارا
14 شهریور 1401 - 12:42
2
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از تغییر کاربری غیرمجاز در روستای «نوجان» واقع در بخش «آسارا» کرج به وسعت پنج هکتار جلوگیری شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از تغییر کاربری غیرمجاز در روستای «نوجان» واقع در بخش «آسارا» به وسعت پنج هکتار جلوگیری شد.

حسن مددی با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در آسارا در مرحله پیش از تغییر کاربری غیرمجاز گفت: این عملیات جلوگیری از تغییر کاربری در روستای «نوجان» واقع در بخش « آسارا» انجام و حدود ۵ هکتار از اراضی زراعی به ارزش پنجاه میلیارد تومان در حال اعاده به وضع سابق است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تاکید بر ادامه روند عملیات آزادسازی طی هفته های آتی اضافه کرد: در این عملیات بیش از ۲۰مورد تفکیک و قطعه بندی، ۲۳ مورد دیوار کشی به مساحت ۳۴۵۰مترمربع، سه مورد بنا و سایبان به مساحت ۲۰۰ مترمربع، ۹ مورد محوطه سازی، جدول گذاری، و شن ریزی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع، شش مورد دپوی مصالح به مساحت ۱۰۰۰مترمربع، هفت مورد ایجاد راه بین مزارع و جاده کشی به مساحت ۸۵۰۰مترمربع، ۲مورد استخر و ذخیره آب غیر به مساحت ۱۲۰مترمربع، یک مورد گودبرداری جهت فوندانسیون و استخر به مساحت ۱۰۰۰مترمربع، ۲مورد آلاچیق و پارکینگ به مساحت ۵۰مترمربع در دستور کار جهت اعمال قانون قرار دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.