تصویر
جلوگیری از تغییر کاربری ۳۰ هکتاری در فردیس
11 خرداد 1401 - 16:25
2
دادستان عمومی و انقلاب فردیس به جلوگیری از تغییر کاربری حدود ۳۰ هکتار از اراضی زراعی و باغ ها در این شهرستان اشاره کرده و گفت: در اجرای سیاست های دادگستری کل استان البرز و مصوبات قرارگاه صیانت از .
ارسال توسط :
پ
پ

دادستان عمومی و انقلاب به جلوگیری از تغییر کاربری حدود ۳۰ هکتار از اراضی زراعی و باغ ها در این شهرستان اشاره کرده و گفت: در اجرای سیاست های دادگستری کل استان البرز و مصوبات قرارگاه صیانت از .
.

بیت المال و مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز اراضی استان، در این عملیات که در «باغ انگوری» روستای فرخ آباد با حضور نماینده دادستان، رئیس و عوامل جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی و با همکاری شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان انجام شد، از تغییرکاربری حدود ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان جلوگیری شد.
وی تعداد قطعات اعمال قانون شده را ۳۰ مورد عنوان کرد و ادامه داد: ۹۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۴ مورد بنای در حال احداث و ۲۰ مورد دپوی مصالح از جمله مواردی بود که قلع و قمع و اعاده به وضع سابق شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.