تصویر
جلوگیری از ورود یک و نیم تُن مرغ فاسد به بازار
24 شهریور 1401 - 12:12
2
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک ونیم تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از یک دستگاه خاور یخچال دار در شهرستان چهارباغ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک ونیم تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از یک دستگاه خاور یخچال دار در شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" با بیان این خبر گفت: در پی در یافت مردمی مبنی بر توزیع مرغ غیربهداشتی و فاسد توسط یک دستگاه خاور یخچال دار در شهر چهارباغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو مورد نظر، متوجه شدند که راننده خودرو به صورت روزانه مرغ های فاسد را از یکی از استان های همجوار بارگیری کرده و در سطح چهارباغ به مردم عرضه می کند.
جانشین اضافه کرد: در ادامه با ردزنی خودرو حامل مرغ فاسد، ماموران در مسیر آن مستقر شده و با رصد خودروهای عبوری درنهایت خاور یخچال دار مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی از کشف یک و نیم تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه پلیس در برخورد با کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند هیچ گونه مماشاتی انجام نمی دهد، گفت: بحمد الله با هوشیاری به موقع ماموران از ورود این مقدار مرغ فاسد به بازار جلوگیری به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.