تصویر
جمع آوری دستفروشان جاده محمدشهر به ماهدشت با دستور معاون دادستان کرج
10 مرداد 1401 - 12:23
2
محمدیاری گفت با توجه به مشکلاتی که تجمع دستفروشان در جاده محمدشهر به ماهدشت برای تردد مردم ایجاد می کرد دستور قضایی برای جمع آوری آن ها صادر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدیاری گفت با توجه به مشکلاتی که تجمع دستفروشان در جاده محمدشهر به برای تردد مردم ایجاد می کرد دستور قضایی برای جمع آوری آن ها صادر شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای ناحیه ۴ با اشاره به اجرای طرح پاکسازی جاده محمدشهر به ماهدشت از دستفروشان و وانت‌بارها گفت: همچنین در داخل شهر ماهدشت نیز نسبت به جمع آوری وانت‌بارها و مغازه‌دارانی که با تعرض به معبر عمومی باعث ایجاد مشکلات در تردد برای عابران و ترافیک شده بودند اقدام شد.
حسینعلی محمدیاری مشکلاتی که تجمع دستفروشان در تردد شهروندان ایجاد می‌کند را علت این اقدام بیان کرد و متذکر شد: متاسفانه بارها شاهد تصادف به دلیل ترافیک ایجاد شده توسط دستفروشان بودیم که خسارت جانی و مالی برای رانندگان و شهروندان در پی داشت.
سرپرست دادسرای ناحیه ۴ با تاکید بر رعایت قوانین توسط کسبه و ضرورت نظارت اتحادیه‌های تخصصی بر اصناف مختلف تصریح کرد: در داخل شهر نیز شاهد بودیم که برخی از مغازه داران، به پیاده‌رو تعرض کرده و اقدام به فروش اقلام مختلف می‌کردند که در ابتدا با تذکر و سپس با جمع آوری کالاها با این قانون‌شکنی مقابله و به کلیه مغازه‌داران تذکرات عمومی در خصوص رعایت مقررات و انضباط شهری و حقوق شهروندان داده شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.