تصویر
جمع آوری ۹۰ تن زباله توسط عوامل خدمات شهری شهرداری گلسار در دهه اول محرم
09 مرداد 1402 - 9:15
1
با توجه به عزاداری در ایام دهه اول محرم به ویژه در روز و شب تاسوعا و شام غریبان حسینی، عوامل خدمات شهری شهرداری گلسار تمام مدت در حال آماده باش کامل و نظافت و پاکسازی سطح شهر بودند و ۹۰ تن زباله از سطح شهر توسط پاکبانان شیف شب که بیشتر آن زباله های به جا مانده از ظروف یکبار مصرف احسان و نذری های توزیعی بوده را جمع آوری کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به عزاداری در ایام دهه اول محرم به ویژه در روز و شب تاسوعا و شام غریبان حسینی، عوامل خدمات شهری شهرداری تمام مدت در حال آماده باش کامل و نظافت و پاکسازی سطح شهر بودند و ۹۰ تن زباله از سطح شهر توسط پاکبانان شیف شب که بیشتر آن زباله های به جا مانده از ظروف یکبار مصرف احسان و نذری های توزیعی بوده را جمع آوری کردند.

رضا حجرگشت معاونت خدمات شهری شهرداری گلسار در این خصوص اظهار داشت: طی دهه اول ماه محرم و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به عزاداران حسینی، در معابر اصلی و فرعی شهر، نیرو‌ها و عوامل خدمات شهری شهرداری جهت پاکسازی و جمع آوری پسماند‌ها مستقر بودند و به صورت مستمر در محدوده‌های مورد نظر خدمات‌رسانی کرده و تمام تلاش خود را برای پاکیزگی معابر منطقه انجام دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری گلسار افزود: در دهه اول ماه عزای امام حسین(ع) ۹۰ تن زباله که در ۲ روز آخر، ۲۵ تن زباله توسط نیروهای خدوم خدمات شهری شهرداری از سطح شهر جمع آوری شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.