تصویر
جمع آوری ۶۶ معتاد متجاهر درساوجبلاغ
06 آذر 1401 - 15:13
شناسه : 380012
2
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری 66 نفراز معتاد ‏متجاهر در آبان ماه سال جاری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت و جمع آوری ۶۶ نفراز معتاد ‏متجاهر در آبان ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ " علی سلیمانی " در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای پیشگیری از سرقت و ‏کاهش جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری توان حداکثری نیروهای پلیس در سطح شهرستان ساوجبلاغ در آبان ماه سال ‏جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.
‏ وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی۱۰ کیلو و ۵۲۸ گرم انواع مواد مخدر را کشف، ۲۱ فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۶۶ ‏معتاد متجاهر را نیز جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد دادند.
خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم ‏زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط پلیس پیگیری می شود.
‏ وی اظهار داشت: با اجرای این طرح شهروندان و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی ‏داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی و تشکر کردند.
‏ فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به استمرار اینگونه طرح ها بیان داشت: مجموعه انتظامی با تمام توان و ظرفیت خود و ‏با اقتدار کامل همواره به دنبال ایجاد امنیت پایدار بوده و در اجرای هر چه بهتر این ماموریت شهروندان می توانند در صورت اطلاع از ‏هر گونه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ‏‏۱۱۰ گزارش دهند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.