تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

جنگ کنونی دشمن جنگ ترکیبی است
11 دی 1402 - 10:32
0
اختتامیه برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه یوم الله نهم دی، با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اختتامیه برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه یوم الله نهم دی، با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

مراسم اختتامیه برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه یوم الله نهم دی با حضور دکتر دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، دکتر البرزی ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و فراجا، جمعی از مدیران، شهرداران، خانواده معظم و معزز شهدا و مردم بصیر و انقلابی شهرستان ساوجبلاغ در مجتمع ۹دی هشتگرد برگزار شد.
دکتر محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور طی سخنانی در این مراسم با اشاره به فتنه انگیزی دشمن در مقاطع مختلف گفت: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی، یک دشمنی دیرینه است و مهمترین اهدافشان عدم حضور مردم در وقایع تاثیرگذار نظام است که انتخابات از جمله تاثیرگذارترین این وقایع می باشد.
وی افزود: پیچیده ترین و خطرناک ترین توطئه ای که دشمن در طول ۴۵ سال گذشته ایجاد کرد، فتنه۸۸ بود که با تمامی توان خود اقدام کردند و تقلب در انتخابات را به مردم القا کردند که برخی از خواص نیز در این فتنه رفوزه شدند ولی اکثریت مردم در نهم دی سال ۸۸ نشان دادند که پای انقلاب و رهبر هستند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: جنگ کنونی دشمن جنگ ترکیبی است، ولی بصیرت ملت روز به روز بیشتر شده است و باید نقشه دشمن را بخوبی تشخیص دهند.
دکتر دهقان در بخش دیگری گفت: منزوی ترین دوران کشور را در دولت قبل سپری کردیم که هیچ ثمری برای مردم نداشت.
وی افزود: تمجید رهبر از این دولت بی پایه نیست و برای آن کار شده است، با ایستادگی مردم و پیگیری‌های دولت بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی در پایان افزود: ملت های زیادی آرزو می‌کنند تا به آزادی برسند تا انتخابات مثل کشور ما برگزار کنند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ هم نهم دی ماه ۸۸ را محصول بصیرت علوی و تفکر حسینی و به طور کلی محصول اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه دانست که امت خداجوی ایران اسلامی با حضور در صحنه و بصیرت خود، چشم فتنه را در منطقه کور کرد.

دکتر البردی افزود: این مراسم به عنوان اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه و هفته مقاومت برگزار شده است که در ۴ شهر شهرستان، در دو روز گذشته به این مناسبت برپا گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.