تصویر
جهاد تبیین راهگشای بسیاری از مشکلات امروز است
26 آذر 1401 - 16:55
2
شهردار کرج گفت: استراتژی ما باید با رویکرد جهاد تبیین باشد تا راهگشای بسیاری از مشکلات باشیم و بتوانیم فرهنگ شهادت را به‌درستی و با روشنگری انتقال دهیم.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: استراتژی ما باید با رویکرد جهاد تبیین باشد تا راهگشای بسیاری از مشکلات باشیم و بتوانیم فرهنگ شهادت را به‌درستی و با روشنگری انتقال دهیم.

مهرداد کیانی در جلسه‌ای که به‌منظور تشکیل هیئت اندیشه‌ورز با حضور نماینده دانش آموزان مناطق شهر جهت برگزاری یادواره «شهدای دبیرستان شهیدستان کرج» برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات جامعه نتیجه فاصله گرفتن از فرهنگ شهادت است.
شهردار کرج گفت: برای شهدا و شهادت ادبیات زیبایی را می‌توان به کاربرد و سخن‌سرایی کرد ولی ماندگاری این سخنان و تاثیر آن در جوانان موضوعی است که باید مدنظر گرفت.
کیانی بیان کرد: بنده توفیق این را داشتم که در خانواده شهید پرور به دنیا آمده‌ و بزرگ شدم و شاهد رفتار، تفکرات و سکنات آن‌ها بوده‌ام و توفیق این را داشتم در مقطعی از عمرم در خصوص شهدا مستندسازی کنم و با دیدار از خانواده‌ای معظم شهدا، نظرات، خاطرات و نکات برجسته در خصوص شهدا را جمع‌آوری و ثبت و ضبط کنم.
وی بابیان اینکه شهدا با نثار جان خود، امنیت و استقلال را به ما هدیه دادند، گفت: باید روش زندگی شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم تا بتوانیم در مسیر درست گام برداریم.
شهردار کرج افزود: شهدا افرادی بودند که از همه چیز خود گذشتند تا این نظام و انقلاب باقی بماند و امروز این ارزش‌ها و نظام مانند گوهری ارزشمند دست ماست که باید برای حفظ آن کوشا باشیم.
کیانی تأکید کرد: این شهدا بودند که از آرزوهای خود گذشتند و در راه حفظ نظام و ارزش‌های آن خون‌هایشان را هدیه کردند پس وظیفه ما است که امروز در خدمت نظام باشیم و از آن حمایت و حفاظت کنیم.
وی گفت: علی رغم اینکه امروز در تنگنای سیاسی و و هستیم ولی گوهرهایی دست ما است که با تاسی از راه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، پشتوانه انقلاب هستند و همواره هراسی را در دل دشمن ایجاد می‌کنند.
وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین گفت: بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است لذا باید استراتژی ما باید با رویکرد جهاد تبیین باشد تا راهگشای بسیاری از مشکلات باشیم و بتوانیم فرهنگ شهید و شهادت را به‌درستی و با روشنگری انتقال دهیم.
گفتنی است در این نشست که به‌منظور تشکیل هیئت اندیشه‌ورز با حضور دانش آموزان برگزار شد، این عزیزان به‌عنوان سفیران شهدا حضور و نکته نظرات خود را در خصوص برگزاری هرچه بهتر این یادواره بیان کردند.
شایان ذکر است در این جلسه سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز، رحمت اله نژاد فلاح مدیر ناحیه ۳ آموزش و پرورش کرج، علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ، برزو کلانتری مدیر امور ایثارگران حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.