تصویر
جهاد تبیین و اطلاع رسانی از کارآمدی نظام، موثرترین ابزار برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است
13 اسفند 1401 - 9:17
0
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اجرا و تحقق جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک ابزار موثر برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است چراکه بسیاری از ناآرامی ها بدلیل ضعف ما در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اجرا و تحقق جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک ابزار موثر برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است چراکه بسیاری از ناآرامی ها بدلیل ضعف ما در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مجتبی عبداللهی در نشست با جمعی از دبیران احزاب فعال در استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: فعالان احزاب سیاسی همواره دلسوزانه در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند و در سایه تعامل و اتحاد بدنبال پیشرفت و ترقی کشورمان در ابعاد مختلف هستند.
وی با اشاره به بخشی از دغدغه های مطرح شده در حوزه های استان، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، قرارگاه اجتماعی در استان راه اندازی شد و در زمره مهمترین اهداف و برنامه های استان قرار گرفت که تاکنون فعالیت های گسترده ای در این راستا محقق شده است.
عبداللهی گفت: استان البرز بواسطه مصوبات قرارگاه اجتماعی و تاثیر محسوس آن در ۶۶ محله کم برخوردار هدف، از سوی وزیر محترم کشور بعنوان استان الگو و پیشرو کشور قرار گرفته است.
وی افزود: اتاق فکری متشکل از احزاب فعال استان تشکیل شود و در رابطه با تصمیم گیری و تصمیم سازی، کادرسازی، برنامه ریزی و ترسیم افق استان برای توسعه همه جانبه و پایدار، مشاور و راهنمای مدیران ارشد باشد.
استاندار البرز گفت: احزاب بازوی فکری ارزشمند و مجربی در ابعاد مختلف توسعه هستند که باید از این ظرفیت، بهره برداری کنیم.
وی افزود: اجرا و تحقق جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک ابزار موثر برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است چراکه بسیاری از ناآرامی ها بدلیل ضعف ما در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در این نشست جمعی از دبیران احزاب فعال استان نیز به بیان دغدغه های خود در خصوص مسائل و موضوعات استان در حوزه های مختلف پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.