تصویر
جهت رفاه حال مردم شهرستان تمامی ادارات باید همکاری لازم را داشته باشند
06 دی 1402 - 16:37
0
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین، مشاور امور پیگیری ویژه فرماندار،رئیس جهاد کشاورزی و دیگر روسای ادارات ذی ربط با محوریت بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی به منظور اتخاذ تدابیر لازم در راستای نظارت بیشتر بر تهیه و توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم شریف در محل فرمانداری تشکیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین، مشاور امور پیگیری ویژه فرماندار،رئیس جهاد و دیگر روسای ادارات ذی ربط با محوریت بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی به منظور اتخاذ تدابیر لازم در راستای نظارت بیشتر بر تهیه و توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم شریف در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان در این جلسه تاکید کرد، برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری از افزایش غیر متعارف قیمت ها، کم فروشی، عرضه بهداشتی محصولات، لازم است نظارت و بازرسی های مستمر ، منظم ، سرزده و قاطع بر بازار انجام و گزارش اقدامات منعکس شود.
بررسی آخرین وضعیت تهیه و توزیع میوه برای شب عید ، نمایشگاه های بهاره ، برنامه ریزی برای ایام ماه مبارک رمضان از مصوبات این جلسه بود .
در ادامه این جلسه مسئولان جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف، دامپزشکی و بسیج‌اصناف آمادگی خود را جهت تداوم گشت های مشترک بازرسی اعلام کردند.
در انتهای این جلسه رییس اتاق اصناف شهرستان چهارباغ گزارشی مبنی بر اخرین عملکرد کالا برگ در سطح شهرستان ارائه کرد :از تعداد ۴۱۷ صنف که در حوزه خواربار ،لبنیات وگوشت و مرغ فعالیت دارند ، ۱۲۵ واحد صنفی در موضوع کالابرگ فعال هستند.
از شهروندان درخواست میشود برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ایجاد محیطی نا ایمن برای متخلفان ، هر گونه تخلف و شکایت صنفی، از قبیل درج نکردن قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، تقلب و صادر نکردن صورتحساب را از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان‌ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارش‌ها رسیدگی شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.