تصویر
جوانان برتر طبق دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان و بدون دخالت اداره کل انتخاب شدند
13 اسفند 1401 - 11:27
2
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، انتخاب جوانان برتر استان را بدون اعمال نفوذ و دخالت اداره کل و تنها بر طبق دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

، انتخاب جوانان برتر استان را بدون اعمال نفوذ و دخالت اداره کل و تنها بر طبق دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان البرز با حضور در جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: علیرغم مشکلات موجود سعی کرده‌ایم تا جایی که می توانیم در جهت کاستن از مشکلات جوانان گام برداریم.
وی افزود: در شرایط کنونی کشور، قبول مسئولیت مسئله ای تکلیفی است و وطیفه ما در این دولت انقلابی این است که با عملکردمان مردم را یاد شهدا بیاندازیم.

فروغی ادامه داد: اگر عملکرد ما مردم را یاد شهدا انداخت، یعنی موفق بوده ایم.
وی با تبریک به جوانان منتخب در این جشنواره عنوان کرد: به هیچ عنوان بنده و همکارانم در انتخاب و معرفی جوانان برتر دخالت نکرده ایم و جوانان برتر طبق دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان با حضور اساتید و کارشناسانی خارج از اداره کل انتخاب شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: قطعا ما مسئولان خالی از اشتباه نیستیم و از جوانان انتظار داریم با مطالبه گری نقدها را نسبت به ما مطرح کنند.
وی با آرزوی سلامتی برای دکتر سجادی، خاطرنشان کرد: با دستور وزیر ورزش و جوانان، ۲۰ درصد از ظرفیت اماکن جهت مراسم ازدواج در اختیار جوانان قرار می گیرد.
فروغی تصریح کرد: وقتی برای مردم و سربلندی کشور کار می کنیم نباید خسته شویم و جوانان نیز باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.