تصویر
جوانان طالقانی در جنگ تحمیلی لحظه‌ای برای مبارزه حق علیه باطل درنگ نکردند
27 شهریور 1401 - 10:33
1
رئیس شورای شهر طالقان گفت: طالقان افتخار تقدیم 616 شهید گل گون کفن را به میهن اسلامی در جنگ تحمیلی داشته و نقش قابل توجهی را در دفاع از خاک میهن ایفا کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای شهر طالقان گفت: طالقان افتخار تقدیم ۶۱۶ شهید گل گون کفن را به میهن اسلامی در جنگ تحمیلی داشته و نقش قابل توجهی را در دفاع از خاک میهن ایفا کرده است.

«شعیب فرامرزی» رئیس شورای شهر طالقان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با تشریح نقش در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: با تشدید مبارزات سیاسی و در سال ۴۲ با حضور عالمانی چون آیت‌الله طالقانی (ره) و با رهبری امام خمینی (ره) مردم طالقان وارد میدان شدند، با آغاز جنگ تحمیلی نیز جوانان طالقانی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و ۶۱۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند که می‌توان به شهید «فلاحی» و شهید«محبی» اشاره کرد.
فرامرزی بیان کرد: مردم طالقان با پیشینه غنی دینی، و تاریخی از جان و مال خود در دفاع از وطن اسلامی مایه گذاشته و علاوه بر کمک‌های مالی و تهیه اقلام مورد نیازاز تمامی روستاهای دورافتاده و بدور از امکانات رفاهی و معیشتی جوانان خالص و بی ریا به ندای رهبر و مقتدایشان لبیک گفته و راهی جبهه‌ها شدند.
رئیس شورای شهر طالقان افزود: طالقان دیار یاران امام زمان، سرداران و سربازان بسیاری را همگام با اقصا نقاط کشور اسلامی به جبهه‌ها اعزام کرد و حضور جانبازان و آزادگان و خانواده‌های گرانقدر شهدا گواه این مدعاست.
وی در خصوص اقدامات مدیریت شهری در هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان با شرکت در جلسات شهرستانی و برگزاری جلسات اداری با همه توان و امکانات خود زمینه ساز و پیشرو در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات دفاع مقدس است که در این راستا تبلیغات گسترده شهری، دیدار با خانواده‌های گرانقدر شهدا، شستشو وغبارروبی مزار شهدا، طراحی و چاپ بنرهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس جهت اکران شهری و دیگر اقدامات مورد نظر را در برنامه‌های خود پیش بینی کرده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.