تصویر
جوانان نقش موثر و سازنده ای را در جامعه دارند
25 مرداد 1401 - 9:14
1
جلسه هیئت اندیشه ورز شهرستان باحضور دکتر بغدادی فرماندار نظرآباد و معاونین ایشان و جمعی از فعالان شهرستان در بخش های مختلف فرهنگی و دینی، ورزشی، اجتماعی، زنان و خانواده و.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هیئت اندیشه ورز شهرستان باحضور دکتر بغدادی و معاونین ایشان و جمعی از فعالان شهرستان در بخش های مختلف و دینی، ، ، زنان و خانواده و.
.
.
.
برگزار شد.

در این جلسه فرماندار با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان را مکلف نموده اند تا بار ادامه دادن آرمان های انقلاب اسلامی را بر دوش کشیده و ادامه دهندگان راه مقدس شهدا و امام شهدا باشند که این مهم بیانگر نقش موثر و سازنده جوانان در کشور است.
وی افزود: همچنین رییس محترم جمهور نیز بر مردمی کردن دولت تاکید بسیار دارند که بی شک افزایش میزان مشارکت مردم در دولت نیازمند توجه و دقت نظر ویژه است و ما مسئولان بعنوان خادمان مردم موظفیم با برنامه ریزی های اصولی و کارآمد، بسترهایی را فراهم نماییم تا از ایده های مردم بطور کامل و جامع بهره مند شویم.
دکتر بغدادی در ادامه در تشریح راه های اصلی توسعه نظرآباد، مثلث صنعت، گردشگری و را بسیار مهم عنوان داشته و اظهار کرد: تمام تلاشمان در شهرستان نظرآباد گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه روزافزون شهرستانی است که مملو از ظرفیت های گوناگون در بخش های مختلف است.
این مسئول اضافه کرد: عمده استعدادهای نظرآباد را میتوان در بخش های صنعتی، گردشگری و کشاورزی و.
.
.
یافت که در حقیقت موارد مطروحه سکوی پیشرفت نظرآباد بوده و از طریق اینها میتوان به توسعه شهرستانمان سریع تر دست یافت.
فرماندار نظرآباد یادآور شد: هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورز و این گردهمایی نیز همین است که بتوانیم دست در دست یکدیگر و اتحاد هرچه بیشتر در نظرآباد، بیش از پیش درخشش شهرستانمان را در سطح استانی و ملی شاهد باشیم که این مهم مستلزم تهیه و تدوین برنامه ای منسجم و تلاشی جهادی است.
دکتر بغدادی در خاتمه بر اهمیت حوزه بانوان و خانواده نیز تاکید نموده و گفت: دشمن پس از سالها کار مداوم دریافته است که راه ضربه به ما گسترش آسیب های اجتماعی به ویژه از طریق بانوان که بخش مهمی از جامعه ما را تشکیل میدهند است و ما باید با برگزاری دوره های آموزشی تئوری و عملی سبک زندگی اسلامی، تجهیز امکانات ورزشی برای این قشر تاثیرگذار و.
.
.
از دشمن اجازه هدایت افکار جامعه مان را سلب نموده و نقشه های دشمن را برای تضعیف آرمان هایمان نقش بر آب کنیم.
شایان ذکر است نخبگان حوزه های مختلف در شهرستان نظرآباد، در آینده نزدیک از طریق سامانه طراحی شده شناسایی و دعوت به مشارکت خواهند شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.