‌جولان سگ‌های بلا‌صاحب در پارک‌ها و بوستان‌های کرج
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 13:04
  • شناسه : 1544342
    0

    رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت امنیت شهروندان در پارک‌ها، گفت: سگ‌ها میهمانان ناخوانده‌ی پارک‌ها هستند و این در شأن یک کلان‌شهر نیست. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علیرضا رحیمی‌محمودآبادی عضو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در صدوهشتاد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی با اشاره به اهمیت امنیت شهروندان در پارک‌ها، گفت: سگ‌ها میهمانان ناخوانده‌ی پارک‌ها هستند و این در شأن یک کلان‌شهر نیست.

    استانها –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از ، ‌محمودآبادی عضو و کرج در صدوهشتاد و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: روشنایی بوستان‌ها و پارک‌ها پس از احداث باید در اولویت باشد.

    وی با اشاره به اینکه پارک‌ها و بوستان‌های تاریک زمینه را برای بروز جرم و بزه فراهم کرده و موجب کاهش امنیت شهروندان می‌شود، افزود: ضرورت دارد تا روشنایی پارک‌ها سریعاً در دستور کار قرار گرفته و محقق شود.

    نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت‌های خود به حضور سگ‌های بلا‌صاحب در پارک‌ها و بوستان‌ها اشاره کرد و افزود: این حیوانات مهمانان ناخوانده‌ای هستند که باعث اذیت و آزار شهروندان می‌شوند.

    علیرضا رحیمی با یادآوری اینکه این موضوع در وظایف شهرداری‌ها قرار ندارد، گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی می‌توانند به عنوان دادگری به این موضوع ورود کنند.

    رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج این موضوع را مساله‌ای مهم برشمرد که مطالبه جدی شهروندان است و تأکید کرد: باید پاسخی به آن داده و موضوع رفع شود.

    انتهای پیام/.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر