تصویر
حاج قاسم تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود
12 دی 1402 - 15:54
1
[b]فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی ، گفت :حاج قاسم تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود و مرگ طبیعی جفایی بزرگ در حق او بود .
ارسال توسط :
پ
پ

[b]فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی ، گفت :حاج قاسم تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود و مرگ طبیعی جفایی بزرگ در حق او بود .

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد امام خمینی ( ره) ، یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت .

در متن این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، میلاد امام خمینی (ره) و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقارن مبارکی است ، چنانچه همانگونه که حضرت زهرا (س) ؛ ولی امر عصر خویش را شناخت ، به او وفادار بود و در راه تبیین ارزش های او جانفشانی کرد ؛ سردار سلیمانی نیز این چنین کرد و در برابر ولی فقیه زمان خود همان خط مشی حضرت زهرا را مورد پیگیری قرار داد .
سردار سلیمانی که قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود ، عظمتش را مرهون ایمان و معرفت ناشی از تلمذ در مکتب حضرت زهرا (س) و‌ شاگردی در محضر امامین انقلاب اسلامی بود .
وی که همواره ذکر یا زهرا(س) بر لب داشت با تکیه بر سلاح ایمان ، هرگز مقهور سلاح و تجهیزات دشمن
نشد و این چنین بود که حاج قاسم و یارانش از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت همواره ناممکن ها را ممکن ساختند و برای مردم ایران اسلامی و آزادگان جهان عشق ، امید و عظمت آفریدند .
حاج قاسم فرمانده ای مقتدر ، دلاور و شجاع در برابر مستکبران و‌ ظالمان عالم بود ؛ فرمانده ای که دشمنان حتی از ابهت نامش نیز می هراسیدند اما او در میدان خدمت به مردم یک بسیجی جهادگر و‌ مردمی بود که با فروتنی و اخلاص ؛ خدمت به خلق خدا را عبادتی برای خود می دانست و هر از فرصتی برای خدمت به آنها بهره می گرفت .

وی که شرط شهید شدن را شهید بودن می دانست ، سالها ادامه دهنده راه شهدا بود و در راه خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی خود را سرباز نظام می دانست و به این عنوان افتخار می کرد .
سردار سلیمانی ابرمردی بود که تمام عمر در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حاضر بود و مرگ در بستر ، مرگ کوچکی برای چنین مرد بزرگی بود ؛ وی اگر به مرگ طبیعی جان می سپرد در حقش جفا می شد چرا که زیبنده علمدار سپاه اسلام ، شهادت بود و این عاقبت خیر روزی سرداری بود که تمام عمر در راه خدمت به مردم ، نظام و انقلاب لباس لباس سبز پاسداری بر تن داشت و شهادت و محشور شدن با امام حسین (ع) صاحب این لباس مقدس برای او افتخار بزرگی بود .
دشمن زبون البته حتی از رویارویی با حاج قاسم در میدان نبرد می هراسید و به ناجوانمردی او را به شهادت رساند اما راه حاج قاسم ها ادامه دارد و نسل سلیمانی در راه است .
در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت معرفی مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان ، بر خود به عنوان یک سرباز کوچک مکتب حاج قاسم ؛ وظیفه می دانم میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) ، روز زن و مادر را به زنان ایران اسلامی و استان البرز تبریک بگویم و به آنها سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت مقام مادر را یادآور شوم چرا که امروز دشمنان می کوشند با تغییر سبک زندگی سرشار از مهر ، پاکی و اخلاق ایرانیان ، مادر بودن ، فرزند آوری و حتی ازدواج را به عنوان یک ضد ارزش به زنان و دختران عفیف ایران اسلامی معرفی کنند تا مهر مادری این عطیه بزرگ الهی به بشریت از آنها دریغ شود و کانون گرم و پر مهر خانواده ایرانی به به انواع فساد ها و روابط خارج از ازدواج آلوده شود تا جمعیت ایران اسلامی از بستر این تهاجم و تغییر سبک زندگی رو به اضمحلال و نابودی بگذارد .
دراین میان دختران و زنان پاکدامن ایران اسلامی به عنوان یک مسئولیت بزرگ تاریخی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) باید بستر ساز نسلی تاریخ ساز و با ایمان باشند ، نسلی چون نسل سلیمانی ها که ظالمان جهان از سایه آنها می هراسند و آزادگان جهان به آن می بالند .
سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.