تصویر
حاج قاسم سلیمانی رزمنده بی مرز و عارف بی نظیر بود
13 دی 1401 - 10:02
3
بیست و دومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به ریاست دکتر حسین کلانتری خلیل آباد و با حضور تمامی اعضا در واحد کرج برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

بیست و دومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به ریاست دکتر حسین کلانتری خلیل آباد و با حضور تمامی اعضا در واحد برگزار گردید.

دکتر حسین کلانتری با تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار والامقام شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: شهید قاسم سلیمانی از رویش های اصلی انقلاب اسلامی هستند که در زمان حضرت امام خمینی (ره) رویید و با باغبانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به یک شجره طیبه تبدیل گردید که امروز به عنوان نماد و نشان، اشداء علی الکفار رحماء بینهم در کشور مطرح است.
و مقام معظم رهبری بارها از ایشان ( این شهید بزرگوار) به عنوان قهرمان ملی یاد کردند.
که جا دارد همواره در اذهان و محافل از ایشان یاد کنیم و نمادی از این شهید والا مقام را داشته باشیم.
وی اظهار داشت: خدا محوری، دینداری و پایبندی به احکام شرعی ، ولایت مداری ، ولایت پذیری و ولایت داری از بعد های شخصیتی این شهید بزرگوار بوده که باید همواره سعی کنیم در این مسیر حرکت کنیم.
و در واقع طبق فرمایش شهید سلیمانی یکی از شئون عاقبت به خیری در واقع آن رابطه قلبی ، دلی و حقیقی با این حکیمی است که امروزه سکان دار انقلاب اسلامی است.
دکتر کلانتری افزود: بحث انقلابی گری ، مردمی بودن، شهیدانه زندگی کردن ، پیوند دادن نسل نو با دفاع مقدس، دشمن شناسی و دشمن ستیزی ، الگویی برای مدیریت جهادی ، مدافع حرم ، رزمنده بی مرز و یک عارف بی نظیر از خصایص این شهید بزرگوار بوده و امیدوارم که همواره بتوانیم مسیر این شهید عزیز را ادامه دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی با ذکر یاد و خاطره سردار سلیمانی و تسلیت سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) فرموده اند خدای متعال ۴ چیز را در ۴ شئی قرار داده است ؛ برکت علم را در تعظیم استاد ، بزرگ شمردن خداوند ، نیکی به پدر و مادر و دیگران را اذیت نکردن .
در ادامه با حضور مسئول کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون مسائل تبادل نظر صورت پذیرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.