تصویر
حاج قاسم شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) بود
18 دی 1401 - 17:00
3
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) بود به همین دلیل در دل همه جای گرفت و نام و یادش جاری است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) بود به همین دلیل در دل همه جای گرفت و نام و یادش جاری است.

" معصومه نجفی پازوکی " در آیین اختتامیه طرح " عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم " در استان البرز که در سالن امام علی (ع) برگزار شد، اظهارکرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب فاطمی و تربیت‌شده سیره عملی حضرت زهرا (س) بود که همه ما نیاز به آموختن از این مکتب داریم.
وی بیان کرد: در انقلاب اسلامی بسیاری بزرگان از جمله حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب فاطمی هستند که برای دفاع از انقلاب و رسیدن به آرمان های اسلامی با مدیریت راهبردی در مبارزه با طاغوت و استکبار گام برداشتند.
وی یادآورشد: سردار شهید سلیمانی عمر و زندگی خود را وقف تعالی، تثبیت و گسترش انقلاب اسلامی کرد و از خوشی های زندگی برای معرفی آرمان های انقلاب به جهانیان گذشت.
نجفی تصریح کرد: یکی از علت های اصلی عظمت سردار سلیمانی در ایران و جهان، معنویت و توسل ویژه وی به مکتب حضرت زهرا (س) و شهدا بود.
وی در ادامه به حضور فعال دانش آموزان مدارس ابتدایی استان البرز در طرح " عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم " پرداخت و افزود: یک چهارم دانش آموزان شرکت کننده کشور درطرح مهم از البرز هستند.
وی تصریح کرد: در طرح کشوری " عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم " یکصد هزار دانش آموز شرکت کردند که حدود ۱۰ هزار نفر از این شرکت کنندگان را از استان البرز تشکیل می دهد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اجرای این برنامه ها به لحاظ آموزشی و تربیتی نقش موثری در دانش آموزان و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت در جامعه دارد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.