تصویر
حذف دو نقشه ایی در مسیر ابلاغ
17 مرداد 1402 - 10:39
1
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز و اقدام انجام شده در خصوص جلوگیری از این روند گفت : شهرداری کرج در راستای کاهش تخلفات ساختمانی در سطح شهر کرج بر مبنای بافت شکل گرفته و جلوگیری از ساخت و سازهای مغایر با پروانه ساختمانی و نقشه های مصوب، به دنبال راهکاری برای حذف پدیده دو نقشه ای است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز و اقدام انجام شده در خصوص جلوگیری از این روند گفت :
در راستای کاهش تخلفات ساختمانی در سطح بر مبنای بافت شکل گرفته و جلوگیری از ساخت و سازهای مغایر با پروانه ساختمانی و نقشه های مصوب، به دنبال راهکاری برای حذف پدیده دو نقشه ای است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛حسین مهاجری در تشریح این خبر اظهارداشت: به تبع حذف پدیده دونقشه ای، افزایش کیفیت فنی ساخت، در راستای صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان بصورت تخصصی تر بر روی املاک، در هنگام صدور پایان کار و همچنین بهره مندی بهتر از خدمات مهندسان ناظر و مجریان ذیصلاح در فرآیند ساخت و ساز را در بر خواهد داشت، و سازندگان مکلف به اجرای نقشه ی اولیه می‌باشند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص فرآیند تصویب این مهم اذعان کرد:پس از بررسی های کارشناسی و اخذ نظریه مشاور طرح تفصیلی مکاتبه ای در ۲۲ بند با عنوان اصلاح ضوابط طرح تفصیلی تهیه و پس از بررسی و تایید کمیسیون شهرسازی و معماری جهت ادامه فرآیند تصویب به کمیسیون ماده ۵ استان ارسال شد که پس از طی چندین جلسه کارشناسی موضوع در کمیسیون ماده ۵ مصوب و در حال طی فرآیند قانونی تا ابلاغ موضوع می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.