تصویر
حذف زوائد بصری ، رفع سد معبر و ایجاد چهره خوشایند و ماندگار، حق شهروندان است
03 مرداد 1401 - 8:47
1
جلسه شورای اسلامی شهر کمالشهر باحضور دکتر قیومی معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج ، ریاست و اعضای شورای اسلامی و معاونین شهرداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای اسلامی شهر کمالشهر باحضور دکتر قیومی معاون دادستان عمومی و انقلاب ، ریاست و اعضای شورای اسلامی و معاونین شهرداری برگزار شد.

با تاکید بر ساماندهی صنوفی که منظر شهری را دچار ناهنجاری میکنند گفت: ورودی هر شهر اولین منظری است که به چشم شهروندان و مسافران آمده و موجب کدورت خاطر این عزیزان می گردد، از این رو باید برای حذف زوائد بصری بلوار بهشتی حدفاصل پل حصارک تا میدان بهشتی تدابیری اندیشده شود .
وی در ادامه با اشاره به بازار سنگ فروشان حاشیه پل حصارک گفت: یکی از معضلات بصری شهر ، وجود بازار بزرگ سنگ فروشان و عدم ظاهرمتناسب و منظم این مجموعه است که جهت انتقال آن پیشنهاداتی دردست بررسی است و پس از حصول نتایج مطلوب به مسئولین مربوطه منتقل خواهد شد .
دکتر بهمنی در ادامه و با اشاره به طرح عمرانی و ترافیکی ۴۵ متری جنوب کمالشهر گفت:این طرح باهدف کاهش بارترافیکی خیابان امام خمینی (ره) می باشد که امید است با همکاری مسئولین ذیربط که همواره یاریگر ما هستند در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان،بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد .
شهردار کمالشهر در ادامه گفت: یکی از معضلاتی که مدیریت شهری در هر شهری بویژه شهرهای مهاجر پذیر با آن دست و پنجه نرم میکند، ساخت و ساز غیر مجاز است که عدم نظارت صحیح براین بخش می تواند عواقب سنگین وجبران ناپذیری را متوجه مدیریت شهری نماید و این امر لزوم آموزش نیروهای این بخش را دوچندان می نماید.
وی افزود: در این راستا و باهدف آموزش نیروهای سد معبر وکنترل نظارت امیدواریم تا حدودی از حجم ساخت و سازهای غیرمجاز و صنوف مزاحم را کاسته و مشکلات شهری و ترافیکی حاصل از آنرا مرتفع نمائیم.
وی در خاتمه و با تاکید بر لزوم حفظ شان افراد خاطی گفت: مماشات و سازش اولین و آخرین توصیه ما به همکارانمان در حوزه کنترل نظارت و سدمعبر می باشد و در گام بعدی معرفی به دستگاه قضائی.

گفتنی است در پایان این جلسه لوایح و پرونده ها مورد بررسی قرارگرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.