تصویر
حذف شبکه های موازی و قدیمی آب در اشتهارد آغاز شد
13 تیر 1402 - 13:08
2
با هدف حفظ منابع آبی در اشتهارد شبکه های موازی و قدیمی توزیع آب در مناطقی که دو شبکه ای هستند ، از مدار بهره برداری حذف می شود.
ارسال توسط :
پ
پ


با هدف حفظ منابع آبی در اشتهارد شبکه های موازی و قدیمی توزیع آب در مناطقی که دو شبکه ای هستند ، از مدار بهره برداری حذف می شود.

محمد دیدبان مدیر آبفای شهرستان اشتهارد با اعلام این خبر گفت : وجود دو شبکه قدیمی و جدید در برخی معابر و مناطق اشتهارد موجب افزایش میزان هدر رفت آب یا آب بحساب نیامده می شود و این در حالیست که حدود ۸ کیلومتر (۱۱ درصد) از شبکه های توزیع آب در این شهر، دارای چنین ویژگی هستند.
وی میزان هدر رفت آب از شبکه و انشعاب شهر اشتهارد را حدود ۲۰ درصد ذکر کرد و گفت: هم اکنون ظرفیت تولید آب شرب در اشتهارد ۱۱۰ لیتر بر ثانیه است که با شناسایی مناطق دو شبکه ای و قطع انشعاب های غیرمجاز و مریی سازی شیرهای مدفون شده ،میتوان این میزان را به نصف کاهش داد.
مدیر آبفای اشتهارد توضیح داد :شهرک الغدیر با ۲۴۰۰ متر شبکه موازی یکی از مناطق دو شبکه ای است که عملیات حذف شبکه قدیمی با ۱۰ فقره سه راه گیری و ۳۰ متر لوله گذاری در این شهرک آغاز شده و تاکنون نیمی از این عملیات به اتمام رسیده است .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.