تصویر
حرکات خطرساز رانندگی زیر رصد پلیس راهور
10 دی 1402 - 11:21
2
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز طرح تشدید برخورد قانونی با رانندگان متخلفی که اقدام به حرکات خطرساز مانند دور دور کردن شبانه در معابر شهری استان می کنند،خبرداد .
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز طرح تشدید برخورد قانونی با رانندگان متخلفی که اقدام به حرکات خطرساز مانند دور دور کردن شبانه در معابر شهری استان می کنند،خبرداد .

سرهنگ "حمد اله رحمتی پور" اظهارکرد: این طرح از شب گذشته با همکاری ماموران انتظامی در مناطق عظیمیه و بلوار چهارباندی مهر آغاز شد.
وی گفت:۹۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و آلاینده صوتی شب گذشته در مناطق مختلف ، توقیف شدند.
رحمتی پور ادامه داد: تخلفات این رانندگان شامل ایجاد آلودگی صوتی، انجام حرکات پرخطر و رانندگی بدون گواهینامه در این مدت ثیت شده است.
وی به رانندگان متخلف که باعث سلب آسایش شهروندان می شوند، هشدار داد و گفت : افزون بر اعمال قانون و ثبت نمرات منفی برای سوابق گواهینامه ، وسیله نقلیه آنان توقیف خواهد شد.
رحمتی پور اظهار کرد: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس است و این طرح ها به صورت مستمر در سطح معابر شهری قابل اجرا است .
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز یادآورشد طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد نظم ترافیکی و حفظ آرامش مردم است، ادامه دارد.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز طرح تشدید برخورد قانونی با رانندگان متخلفی که اقدام به حرکات خطرساز مانند دور دور کردن شبانه در معابر شهری استان می کنند،خبرداد .
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز طرح تشدید برخورد قانونی با رانن

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.