تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

حسینیه استان البرز در نجف اشرف هر چه سریع تر راه اندازی شود
24 مرداد 1401 - 15:15
2
رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: بایستی هر چه سریع تر حسینیه ای را در زمینی که در نجف اشرف به این استان اختصاص یافته احداث و راه اندازی کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: بایستی هر چه سریع تر حسینیه ای را در زمینی که در نجف اشرف به این استان اختصاص یافته احداث و راه اندازی کنیم.

علی اسلامخواه در جمع موکب داران اربعین ۱۴۰۱ استان البرز که در سالن اجتماعات هیات انصارالامام (ره) رزمندگان برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته به این استان زمینی در وسعت هفت هزار و ۵۰۰ متر در نجف اشرف اختصاص یافته، افزود: بایستی تلاش های لازم انجام شود تا برای اربعین سال آینده زائران پیاده روی اربعین حسینی استان البرز در این حسینیه مستقر شوند.
وی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این حسینیه بتوانیم به صورت مرتب هر ماهه زائر عتبات داشته باشیم به خصوص زائرانی که تاکنون به نجف اشرف و کربلای معلی مشرف نشده اند را اعزام کنیم.
وی در ادامه با سفارش به موکب داران گفت: در موکب داری نیت خالص داشته باشیم و در مسایل و حواشی کنترل خود را از دست ندهیم.

اسلامخواه به وضعیت آب و هوایی و به خصوص گرمای شدید در زمان اربعین اشاره کرد و افزود: بایستی نهایت دقت و تلاش خود را داشته باشیم تا زائران کمتر در این شرایط دچار آسیب شوند ضمن اینکه توقعات بالا برای زائران ایجاد نشود و توقع مکان برای استقرار نداشته باشند و بدانند که آنجا فقط اردوگاه برای اسکان هست.
وی ضمن اظهار امیدواری بر اینکه سال های آینده اربعین در کنار حرم مطهر امام حسین (ع)و ۲۸ صفر در کنار حرم شهدای بقیع باشیم، بیان داشت: نخستین گروه از پیش قراولان موکب دار اربعین یکشنبه هفته آینده به سمت کربلای معلی و نجف اشرف اعزام می شوند و بایستی تا آن زمان این موکب داران مقدمات لازم و بسته بندی اقلام را انجام داده باشند تا به ترافیک برنخورند.
مسوول ستاد اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز نیز در این همایش گفت: در چند روز گذشته چند اطلاعیه از سوی ستاد اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کل کشور ارسال شده که میزان اقلام خروجی موکب داران از جمله آن ها است.
امیر رحمانی افزود: برای تمام اقلام موکب ها از مواد خوراکی تا لوازم مصرفی همچون ظروف یکبار مصرف سهمیه ای برای هر استان مشخص شده که بیش از آن را نمی توانیم خارج کنیم.
وی تاکید کرد: موکب داران بایستی هر چه سریعتر نسبت به ثبت تمام اقدامات خود از جمله ماشین، اقلام، تعداد نفرات و خدمات قابل ارایه در سامانه موکب داری اقدام کرده و کار را به روزهای آخر نیاندازند و برگه خروج از کشور و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

رحمانی بیان داشت: همچنین نسبت به ثبت اقلام خوراکی و خام دامی با دامپزشکی و گمرک هماهنگ باشند تا در هنگام خروج از مرز بارها پشت مرز نماند.
وی گفت: موکب داران تا ۱۵ شهریور ماه می توانند کالاها را از مرز مهران و شلمچه خارج کنند و در صورتیکه تا آن زمان خارج نشوند بایستی پس از این تاریخ از مرز سومار از کشور خارج شوند.
رحمانی یادآور شد که از ۲۷ مرداد ماه انتقال بار موکب داران از کشور آغاز می شود.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.