تصویر
حضورکتابخانه سیار کانون البرز در ویژه برنامه «یک روز بدون کیف»
26 بهمن 1401 - 13:11
2
کتابخانه سیار کانون البرز با حضور در مدرسه دخترانه «اسدی لاری» در محمد شهر کرج برای برنامه«یک روز بدون کیف» فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

کتابخانه سیار کانون البرز با حضور در مدرسه دخترانه «اسدی لاری» در محمد برای برنامه«یک روز بدون کیف» فعالیت‌های ، هنری و ادبی اجرا کرد.
‌ ‌
کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه حضور در مناطق کم برخوردار استان، روز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ در مدرسه دخترانه « اسدی لاری» با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی یک روز خاطره انگیز را برای دانش آموزان رقم زد.
در این ویژه برنامه که تعدادی از کارشناسان و مربیان فرهنگی، کتابخانه سیار را همراهی می کردند فعالیت های متنوعی اجرا شد.
قصه گویی « گربه ها و خروس ها»، « قیچی که دنبال کار می گشت»، هم خوانی شعر« زیبا، زیبا، زیبایی ای ایران» توسط دانش آموزان، نمایش فیلم « ربات و کشاورز»، اجرای میان برنامه عروسکی، نقاشی دیواری و دلنوشته هایی با موضوع «ایران دوستت دارم»، کاردستی ( ساخت نشانگر کتاب با استفاده از شیوه کاغذ و تا) بازی وسرگرمی و مسابقه طناب کشی از جمله برنامه های اجرایی در این ویژه برنامه بود.
گفتنی است معلمان و مسؤولان این مدرسه با تدارک این ویژه برنامه با عنوان «یک روز بدون کیف»، قصد داشتند فضای مفرح و شادی را به منظور ایجاد حس همدلی و همکاری در دانش آموزان ایجاد کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.