تصویر
حضور استاندار البرز در طرح ماندگار هر شهید یک درخت همزمان با هفته منابع طبیعی
15 اسفند 1400 - 14:17
4
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مقرر شد سالانه بیش از 3 میلیون درخت در البرز غرس و نگهداری شود تا هویت سبز این استان را احیا کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مقرر شد سالانه بیش از ۳ میلیون درخت در البرز غرس و نگهداری شود تا هویت سبز این استان را احیا کنیم.

مجتبی عبداللهی در طرح ماندگار غرس ۲۰۲ هزار نهال با حضور خانواده شهدا به یاد شهیدان با عنوان به یاد هر شهید یک درخت که روز یکشنبه همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: از ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه هفته منابع طبیعی و درختکاری است که البته باید همواره این گنجینه ارزشمند را حفاظت و نگهداری کنیم.
وی ادامه داد: سلامت و نشاط جامعه در گرو حفظ و حراست از منابع طبیعی و فضای سبز است از این رو باید در راستای توسعه آن کوشا باشیم.
عبداللهی گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل منابع طبیعی، تصمیم گرفتیم که کاشت درخت به صورت گسترده در استان صورت گیرد و تمامی دستگاه های مختلف بویژه شهرداری ها همراهی لازم را داشته باشند.
وی افزود: مقرر شد سالانه بیش از ۳ میلیون درخت در البرز غرس و نگهداری شود تا هویت سبز این استان را احیا کنیم.
استاندار البرز گفت: برنامه ریزی شده که ۲۰۲ هزار نهال با عنوان هر شهید یک درخت کاشته شود تا به یمن این اقدام در ادامه مسیر توفیق یابیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.