تصویر
حضور اعضای ادبی کانون هشتگرد در کارگاه نویسندگی
01 مهر 1403 - 7:26
شناسه : 1275823
1

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دنیا یارمحمدی مربی فرهنگی مرکز ضمن اعلام این خبر گفت اعضا در این کارگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ برگزار شده بود، با اصول اولیه‌ی نوشتن آشنا شدند. یارمحمدی افزود ژاله معینی، مدر کارگاه، در این نشست […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دنیا یارمحمدی مربی مرکز ضمن اعلام این خبر گفت اعضا در این کارگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ برگزار شده بود، با اصول اولیه‌ی نوشتن آشنا شدند.

یارمحمدی افزود ژاله معینی، مدر کارگاه، در این نشست ادبی برای کودکان و نوجوانان از ویژگی‌های یک نویسنده خوب و یک نوشته‌ی خوب سخن گفت و اعضا را با چگونگی آغاز نوشتن آشنا کرد.

وی افزود معینی بانوی نویسنده و منتقد ادبی البرزی است که در زمینه های داستان کوتاه، رمان، نمایشنامه، فیلم‌نامه کوتاه و بلند و همپنین نقد آثار (داستان، خاطره نگاری، فیلم) فعالیت دارد. وی از بانوان فعال و ادبی استان البرز است که تا کنون آثار متعددی را خلق کرده و در جشنواره های بسیاری، صاحب رتبه و مقام شده است.

مربی فرهنگی مرکز هشاتگرد همچنین گفت در پایان این برنامه که روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد، با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، از کتاب " کابوس طاووس " نوشته ی «بهار نودهی»، عضو نوخوان کانون هشتگرد رونمایی شد.

حضور اعضای ادبی کانون هشتگرد در کارگاه نویسندگی

منبع کانون پرورش فکری البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.