تصویر
حضور البرز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات تنیس کشور
11 بهمن 1401 - 16:34
3
رئیس هیات تنیس البرز از حضور پنج بازیکن خارجی در تیم‌های تنیس استان البرز در مسابقات جام حذفی تنیس کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیات تنیس البرز از حضور پنج بازیکن خارجی در تیم‌های تنیس استان البرز در مسابقات جام حذفی تنیس کشور خبر داد.

جعفر سهرابی در گفت وگو با ایسنا گفت: البرز امسال به منظور دفاع از عنوان قهرمانی که سال گذشته هم در رده آقایان و هم در رده بانوان موفق به کسب آن شده بود شرکت خواهد کرد.

سهرابی افزود: در این دوره از مسابقات از تیم‌های بسیار قدرتمند بهره خواهیم برد و امیدواریم بتوانیم یک بار دیگر جام قهرمانی را برای دومین بار از آن خود کنیم .
وی گفت: تیم‌های «نیرو تابلو ریلی»، «فولاد مبین البرز»، «باشگاه تنیس مهر » ، «پایگاه قهرمانی تنیس البرز الف»، «پایگاه قهرمانی تنیس البرز ب»، «» در بخش آقایان و «اپلیکیشن یر ب یر» و «زیبان» در بخش بانوان هشت تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها از استان البرز هستند.
رئیس هیات تنیس البرز عنوان کرد: در بخش بانوان اولین تیمی هستیم که از حضور یک بازیکن خارجی از کشور ترکیه در قالب یکی از تیم‌های استان البرز بهره خواهیم برد.
وی ادامه داد: همچنین در بخش آقایان نیز دو بازیکن ترکیه ای و دو بازیکن مجارستانی که دارای رنکینگ جهانی هستند برای تیم های استان البرز به میدان مسابقات خواهند رفت .
سهرابی خاطر نشان کرد: از مشارکت حامیان مالی این دوره از مسابقات که تیم های استان البرز را با هدف ترویج و توسعه ورزش قهرمانی مورد حمایت قراردادند، تشکر می‌کنم.
مسابقات تنیس جام حذفی کشور از چهاردهم الی بیست و چهارم بهمن در قسمت بانوان از و از بیست و چهارم الی پنجم اسفند در قسمت آقایان به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهدشد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.