تصویر
حضور حداکثری مردم درصحنه پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی
26 بهمن 1402 - 9:43
2
مهندس علی مهدوی فرماندار شهرستان طالقان با حضور محمدپور دستیار ایشان در امور مردمی سازی دولت، مروی رئیس اداره صمت شهرستان در دیدار با جمعی از کسبه، اصناف و بازاریان شهر طالقان اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و دشمنان در حال تلاش برای مأیوس کردن مردم برای حضور در این صحنه بزرگ هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس علی مهدوی فرماندار با حضور محمدپور دستیار ایشان در امور مردمی سازی دولت، مروی رئیس اداره صمت شهرستان در دیدار با جمعی از کسبه، اصناف و بازاریان شهر طالقان اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و دشمنان در حال تلاش برای مأیوس کردن مردم برای حضور در این صحنه بزرگ هستند.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم درصحنه پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی و باعث افزایش قدرت و اعتبار نظام در سطح بین‌الملل است.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان طالقان بیان داشت: اصناف و بازاریان همیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب یار و یاور نظام بوده‌اند و نمونه آن را در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس شاهد بودیم و در حال حاضر حضور درصحنه انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت در این آزمون بزرگ یکی از وظایف مهم اصناف و بازاریان و کسبه شهرستان است.
مهدوی ادامه داد: اصناف و بازاریان در خط مقدم جبهه هستند و تاثیر مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند و می توانند نقش موثری در تنظیم بازار و ارتقای وضعیت اقتصادی کشور ایفا کنند .
فرماندار ادامه داد: اصناف و بازاریان شهرستان به‌طور مستمر در ارتباط با مردم هستند و باید تلاش خود در راستای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ را به‌کارگیرند تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود و فشارهای اقتصادی کاهش یابد.
نماینده عالی دولت با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گذشته یادآور شد: مردم در شرایط سختی همچون جنگ تحمیلی نیز بصورت گسترده در پای صندوق های رای حاضر شدند و انشااله ۱۱ اسفندماه نیز با مشارکت حداکثری خود دشمنان ایران اسلامی را ناامید خواهند کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.