تصویر
حضور دائمی پیکان در البرز به تصمیم‌گیری کلان نیاز دارد
23 مهر 1401 - 11:41
2
سرپرست ورزش و جوانان استان البرز گفت: از آمدن تیم پیکان به البرز دفاع خواهم کرد، قطعا حضور پیکان در البرز منافع بسیاری برای استان از جمله استفاده جوانان از ظرفیت این باشگاه را به همراه خواهد داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست ورزش و جوانان استان البرز گفت: از آمدن تیم پیکان به البرز دفاع خواهم کرد، قطعا حضور پیکان در البرز منافع بسیاری برای استان از جمله استفاده جوانان از ظرفیت این باشگاه را به همراه خواهد داشت.

بهزاد فروغی اظهار کرد: متاسفانه گرانی ورزش یکی از بزرگترین مشکل حوزه ورزش و جوانان استان است که در این زمینه تلاش خواهم کرد تا جایی که امکان داشته باشد ورزش را ارزان کنیم.
فروغی افزود: شخصا موافق موضوع ماده ۸۸ و واگذاری اماکن دولتی به بخش خصوصی به این صورتی که در حال اجرا است، نیستم.
وی ادامه داد: به دنبال تشکیل کارگروهی با حضور تمام دستگاه‌های عضوشورای ورزش استان هستم تا با هم افزایی و تعامل بیشتر تمامی امکانات ورزشی را در اختیار جامعه ورزش قرار دهیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه هیچگونه مجموعه مازادی در استان وجود ندارد و از لحاظ سرانه ورزشی استان آخر کشور هستیم گفت: لازم است برای رفع مشکلات سرانه ورزشی استان همه جانبه تلاش کنیم.
فروغی ادامه داد: از آمدن تیم پیکان به البرز دفاع خواهم کرد، قطعا حضور پیکان در البرز منافع بسیاری برای استان از جمله استفاده جوانان از ظرفیت این باشگاه را به همراه خواهد داشت.
وی گفت: در تلاش هستیم تا تیم‌های دیگر پیکان را به البرز بیاوریم، فعلا بازی های تیم پیکان در البرز انجام می شود، حضور کامل و دائمی این باشگاه در البرز باید در سطح کلان تصمیم گیری شود و این موضوع دست ما و مدیر عامل باشگاه نیست.
فروغی در پایان گفت: از رسانه ها انتظار داریم با نقد دلسوزانه خود کمک حال ورزش استان باشند.

منبع ایسنا برچسب ها: سرپرست ورزش و جوانان استان البرز گفت: از آمدن تیم پیکان به البرز دفاع خواهم کرد، قطعا حضور پیکان در البرز منافع بسیاری برای استان از جمله استفاده جوانان از ظرفیت این باشگاه را به همراه خواهد داشت.
سرپرست ورزش و جوانان استان البرز گفت: از آمدن تیم پ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.