تصویر
حضور در صحنه مردم پشتوانه عظیمی برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
26 بهمن 1402 - 9:15
3
نشست حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه و مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ با حضور بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج، دبیر قرارگاه مشارکت افزایی انتخابات شهرستان چهارباغ و مشاور امور بانوان فرمانداری، رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسئولین مراکز نیکوکاری و روسا و اعضای محترم گروههای جهادی در سالن شهدای چهارباغ فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه و مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان با حضور بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج، دبیر قرارگاه مشارکت افزایی انتخابات شهرستان چهارباغ و مشاور امور بانوان فرمانداری، رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسئولین مراکز نیکوکاری و روسا و اعضای محترم گروههای جهادی در سالن شهدای چهارباغ فرمانداری برگزار شد.

مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد که تحولات و تلاش های انجام شده در سطح شهرستان با اهتمام و همت ویژه مسئولین انجام شده است، ایشان در ادامه ضمن قدردانی از همه مدیران و مسئولین گذشته که مطمئنا تلاش خود را انجام و اقدامات خوبی صورت گرفتــه است افزود: امروز نسبت به سال گذشته در اکثر سرانه ها به لطف خداوند و سیاست های دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات استاندار ساعی و همت مسئولین شاهد پیشرفت ها و توسعه در بخش های مختلف بوده ایم از جمله آنها: در بهداشت و درمان و افزایش ۶ داروخانه به موارد قبلی(۱۲ داروخانه)، پروژه ساخت ۱۱ مدرسه که ۶ مدرسه ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفت و ۴ مدرسه و ۱ هنرستان نیز در حال ساخت است، در حوزه معابر و جاده ای میتوان به جاده علی خان سلطانی "بلوار پیام" جاده سهیلیه "که سالها شاهد اتفاقات ناگوار بودیم و امروز با تلاش های مسئولین استانی و شهرستان و پیگیری نماینده محترم مجلس جای دارد شاهد تعریض،اجرای روشنایی و اجرای فضای سبز در ریفیوژ هستیم و موارد متعدد دیگر که همه این تلاش ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ان شاءالله با برنامه ریزی های انجام شده شاهد توسعه روافزون شهرستان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان به مسئله انتخابات اشاره نمود و تصریح کرد: حضور در صحنه مردم پشتوانه عظیمی برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی و افزایش قدرت پیگیری مطالبات توسط مسئولین شهرستان در مسائل مختلف استان را در پی خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: مردم عزیز و شریف وشما عزیزان که از فرزندان شهرستان هستید بدانید که با اینکه شهرستان چهارباغ در قلب استان قرار گرفته ولی مناطق و نواحی شهری چهارباغ در قرارگاه بعنوان محلات هدف کم برخوردار هستند، و ما برای اینکه بتوانیم توان مطالبه گری بالاتری داشته باشیم و قدرت چانه زنی برای جذب اعتبارات و توسعه محوری را پیش ببریم نیاز به همراهی شهروندان در این رویداد مهم یعنی انتخابات ۱۱ اسفند ماه هستیم.
در این جلسه" ضمن ایراد سخنان ارزشمندی توسط حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقادربانی امام جمعه محترم و فرمانده محترم سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان " تعدادی از روسای گروههای جهادی و مراکز نیکوکاری از مطالبات و درخواست های مورد نیاز پیش رو جهت کاهش دغدغه های مردم شریف و تامین اعتبار و هم افزایی بیشتر ارگانها پرداختند و از برنامه ها و تلاش های پیش رو برای حضور حداکثری جامعه هدف خود در انتخابات را به سمع و نظر حاضرین رساندند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.