تصویر
حضور زنان در بازی ایران و قطر در مشهد
06 مهر 1403 - 15:41
شناسه : 1276791
0

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که بازی ایران و قطر در مشهد با حضور زنان برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از ورزشگاه ثامن و ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: ۲ ورزشگاه ثامن و امام‌رضا (ع) مشهد مقدس ظرفیت بسیار خوبی برای انجام […]

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که بازی ایران و قطر در مشهد با حضور زنان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از ورزشگاه ثامن و ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: ۲ ورزشگاه ثامن و امام‌رضا (ع) مشهد مقدس ظرفیت بسیار خوبی برای انجام میزبانی از تیم‌ها را دارد. ورزشگاه امام رضا بالاترین گرید AFC را دارد و امیدوارم که شاهد برد تیم ملی عزیز کشورمان باشیم

وی با اشاره به برگزاری بازی ایران و قطر در ورزشکاه امام رضا گفت: دولت چهاردهم و وزارت ورزش از حضور زنان در ورزشگاه‌ها حمایت می‌کند و در بازی ایران-قطر تماشاگران خانم را خواهیم داشت.

وزیر ورزش درباره پرژوه های در سراسر کشور بیان کرد: ۴۵٠٠ پروژه نیمه تمام در کشور داریم که مستمرا برای تکمیل این پروژه‌ها تلاش می‌کنیم.

دنیامالی افزود: دولت این برنامه را دارد که از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برای مشارکت در تکمیل پروژه‌ها استفاده کند و تضامین لازم را نیز خواهیم داد.

۲۵۷ ۲۵۱

خبرآنلاین

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.