تصویر
حضور سه معلم البرز در عملیات بیت المقدس ۱۳۶۱
03 خرداد 1402 - 10:40
2
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز گفت: سه معلم این استان در عملیات بیت المقدس سال ۱۳۶۱ حضور داشتند که همراه با سایر رزمندگان توانستند حماسه تاریخی سوم خرداد را رقم بزنند.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز گفت: سه معلم این استان در عملیات بیت المقدس سال ۱۳۶۱ حضور داشتند که همراه با سایر رزمندگان توانستند حماسه تاریخی سوم خرداد را رقم بزنند.

محمد رضا سعیدی مقدم " دراین گفت و گو افزود: ان این استان به نام ابراهیم آلا داغلو ، آیت نامدار و نظام الله ارمندئی به ترتیب از آموزش و پرورش نواحی دو، چهار و ساوجبلاغ در عملیات بیت المقدس حضور داشتند.
وی بیان کرد: این عزیزان در مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو، چهار و ساوجبلاغ مشغول خدمت به آینده سازان ایران اسلامی هستند.
وی یادآورشد: امروز این عزیزان برای بزرگداشت حماسه سوم خرداد ، در آیین تجلیل از حماسه سازان عملیات بیت المقدس در اردوگاه مصطفی خمینی در دماوند شرکت می کنند تا بار دیگر با امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره در پاسداشت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب ببندند.
سعیدی مقدم تصریح کرد: آزادی خرمشهر پایان توهم فتح خرمشهر توسط رژیم بعثی با حمایت استکبار جهانی بود، دشمن تصور می کرد که انقلاب اسلامی از بین می رود اما فتح خرمشهر ماندگاری انقلاب اسلامی را به جهان نشان داد.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز افزود: فتح خرمشهر درس شیرین مقاومت را در برابر تلخی تسلیم به ما نشان داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.