تصویر
حضور قشرهای مختلف مردم در بین کاندیداها تاثیر بسزایی در مشارکت حداکثری مردم دارد
25 بهمن 1402 - 9:56
2
جلسه هماهنگی توجیهی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و رئیس حوزه انتخابیه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی توجیهی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، ، طالقان و چهار باغ با حضور دکتر البرزی و رئیس حوزه انتخابیه برگزار شد.

جلسه هماهنگی توجیهی نامزدهای انتخابات مجلس در ابتدا با گرامیداشت و تبریک اعیاد شعبانیه توسط معاون سیاسی امنیتی فرمانداری آغاز و با ارایه گزارش توسط هیئت اجرایی و دفتر نظارت شورای نگهبان ادامه پیدا کرد.
پس از آن نامزدهای انتخابات به معرفی خود و سوابق تحصیلی و شغلی شأن پرداختند.
دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات و تعامل هیئت های اجرایی و نظارت کرد.
رییس حوزه ی انتخابیه شهرستان های غرب استان البرز از کاندیداهای انتخابات نیز به دلیل اینکه خود را در معرض سنجش و قضاوت و انتخاب مردم قرار داده‌اند، قدردانی کرد و افزود: حضور قشرهای مختلف مردم در بین کاندیداها تاثیر بسزایی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دارد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
دکتر البرزی در ادامه به این نکته اشاره کرد که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین استراتژی، و اولویت اول نظام است.
افزود: ۴ اصل از منظر رهبرمعظم انقلاب در بحث انتخابات اهمیت بالایی دارد که شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری است.
دکتر البرزی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که انتخابات در حوزه انتخابیه ما با همت تمامی نیروهای انتظامی، امنیتی و ستادی در امنیت و سلامت کامل برگزار خواهد شد و موضوع رقابتی بودن انتخابات نیز دو وجه دارد؛ در وجه اول ما موظف به توزیع عادلانه همه امکانات ممکن در بین کاندیداها هستیم و نامزدهای محترم نیز باید متخلق به اخلاق و در واقع عصاره فضایل یک ملت باشند تا انتخابات در فضایی رقابتی توأم با رفاقت برگزار شود و ما به عنوان نماینده دولت در پاسداری از آرای مردم کوچک‌ترین اغماض و اهمالی نخواهیم داشت.
دکتر البرزی در پایان افزود: از مردمی‌ترین نظام های سیاسی حاکم در دنیا و مردمی‌ترین انتخابات در بین کشورهای جهان را در ایران عزیزمان شاهد هستیم که همه مراحل و جزئیات انتخابات از اولین تا آخرین مرحله توسط خود مردم و هیأت ‌های منتخب مردم انجام می‌شود و مشارکت حداکثری در عرصه داخلی پیشاپیش بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و در عرصه بین‌المللی نیز تأکید بر مشروعیت و مقبولیت نظام سیاسی حاکم بر جغرافیای ایران دارد و امیدواریم با حماسه‌ای که مردم عزیز ایران در ۱۱ اسفند خلق خواهند کرد، نشاط را در چهره مقام معظم رهبری و خانواده‌های گرانقدر شهدا و ناامیدی را در بین دشمنان این مرز و بوم شاهد باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.