پ
پ

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در نشست صمیمانه‌ای با شیوه‌های برقراری ارتباط مثبت در مراکز فرهنگی، هنری آشنا شدند.

میترا فرهادیان، مسؤول مرکز شماره ۲ کانون در ، یه عنوان مدرس، اداره‌ی این نشست، که دومین نشست صمیمانه با این موضوع بود را بر عهده داشت.
وی در ابتدای این ویژه برنامه که با هدف ارایه‌ی خدمات بهتر به مخاطبان کانون (اعضا، خانواده‌های آنان و دانش آموزان) برگزار شد، مفاهیم ارتباط و لزوم خودشناسی را که در جلسه‌ی گذشته‌(روز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ) در مرکز شماره ۱ کانون کرج، مطرح کرده بود را مرور و به سؤالات همکاران در این خصوص پاسخ داد.
این مدرس سپس از همکاران خواست که به اهمیت ارتباط به عنوان لازمه‌ی زندگی توجه کرده و به چگونگی برقراری ارتباط سالم با دیگران، به ویژه اعضای مرکز و خانواده‌های آنان و همکارانشان توجه کنند.
تلاش برای شناسایی موانع و مشکلات ارتباطی به ویژه در مراکز فرهنگی، هنری، توجه به عنوان«مربی» در کانون و عمل بر این اساس، لزوم برقراری ارتباط مؤثر با اعضا به منظور جذب و نگهداری آنان، لزوم پاسخ گویی مناسب به خانواده‌ها، توجه ویژه به خوب گوش دادن به سخنان اعضا، ایجاد محیط امن و سالم در مراکز، بررسی ویژگی‌های فعلی خود و مقایسه با ویژگی‌های مورد نیاز یک مربی، بایدها و نباید‌های ارتباط با اعضا و بیان اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی از دیگر مواردی بود که در این نشست کارگاهی که روز چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در مرکز شماره ۳ کانون کرج برگزار شد، مطرح شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان این نشست نیز همکاران تجربیات خود از اجرای طرح کتابخوانی«کتاب، دانایی، توانایی» را در اختیار یکدیگر قرار دادند.

قرار است این سلسله نشست‌های صمیمانه به جهت بهبود عملکرد همکاران در حوزه‌های مختلف با استفاده از تجارب و توانمندی‌های خود همکاران اجرا شود .

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر