تصویر
حضور مردم در صحنه رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود
05 مهر 1402 - 14:02
1
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حضور مردم در صحنه رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و .
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه حضور مردم در صحنه رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های ، سیاسی، ، نظامی، امنیت و .
.
.
بوده است.

عمار ایزدیار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بر همه رزمندگان و آزاده ها و مردم شهید پرور کلان ، دفاع مقدس را جلوه‌ای از ایثار، عشق و شجاعت عنوان کرد و اظهارداشت: دفاع مقدس سبب افزایش اتحاد هرچه بیشتر گروه‌های مختلف اجتماعی کشور شد، به گونه‌ای که همه مذاهب و اقوام در دفاع مقدس خود را مکلف به حضور در صف واحد برای حفظ کشور اسلامی می‌دانستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از هرآنچه به عنوان خصایل نیک و پسندیده یاد می‌شود است، فضایلی ارزشمند همچون ایثار، شجاعت، عشق، وطن‌پرستی، از خودگذشتگی و صبر که هر کدام آموزگاران درس عزت، افتخار و سربلندی هستند.
ایزدیار تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای نهفته از فضایل مهم اخلاقی و معرفتی است که در این برهه از زمان تبیین آن می‌تواند نقش مهمی در برطرف کردن بسیاری از انحرافات باشد.
وی یادآور شد: شهدا، ایثارگران و جانبازان داستان زندگی و رشادت‌هایشان در دوران دفاع مقدس هر کدام مجموعه روایتی برای انتخاب الگویی مناسب در جامعه است که باید در حوزه تبیین و ترویج این رشادت‌ها کار فراوان صورت پذیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.