تصویر
حضور معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس البرز در جلسه ویژه پیوند اولیاء و مربیان
28 مهر 1401 - 13:03
4
به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان، جلسه ای با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس البرز، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و تعدادی از اولیاء دانش آموزان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان، جلسه ای با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون و پلیس البرز، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و تعدادی از اولیاء دانش آموزان برگزار شد.

سرهنگ "سید مرتضی موسوی" معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در جلسه ای که به مناسبت هفته گرامیداشت پیوند اولیاء و مربیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، شرکت کرد.
در این جلسه دکتر "ولی پور" معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز و "حجرگشت" مدیرکل آموزش و پرورش استان از تلاش های شبانه روزی و بی شائبه کارکنان مجموعه فرماندهی انتظامی استان البرز در برقراری نظم و امنیت کردند.
در پایان از تلاش های تعدادی از اولیاء دانش آموزان با اهداء هدایایی تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.