تصویر
حضور منطقه ویژه اقتصادی پیام در نخستین نمایشگاه صنعت پست
07 خرداد 1402 - 11:16
2
سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از حضور این منطقه در قالب پاویون در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام از حضور این منطقه در قالب پاویون در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته خبر داد.

سید مهدی جعفری گفت: پیام با هدف معرفی ظرفیت های موجود و ارایه آخرین دستاوردهای منطقه در این نمایشگاه شرکت کرده است.
وی ادامه داد: پنج واحد اقتصادی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در پاویون این منطقه حضور و مشارکتی جدی خواهند داشت.
جعفری تصریح کرد: شرکت های اطلس ایر، گشایش بار ، پایا ترابر کوشا، پارتیان ترابر پارس و نیک تک فعال در حوزه های بار هوایی و زمینی، دریایی و همچنین لجستیک در پاویون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام حضور دارند.
نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین فناوری‌ها، دستاوردها و خدمات در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.