مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه جوانان سرنوشت جنگ را تعیین کردند گفت: جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند تا دشمن آن‌ها را سرگرم مسائل حاشیه‌ای و سبک زندگی ناسالم نکند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حجت‌الاسلام محمد نعیمی ظهر امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در مراسم گرامیداشت روز سرباز در جمع تعدادی از سربازان سپاه استان البرز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز اظهار کرد: بر اساس آمارها تنها ۱۸ درصد رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بالای سی سال بودند و ۸۲ درصد آن‌ها کمتر از سی سال سن داشتند که از این تعداد ۴۵ درصد کمتر از بیست سال بودند؛ این آمارها گواه حضور و نقش‌آفرینی گسترده جوانان در دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه خلاقیت، رشادت و نیروی جوانی رزمندگان سرنوشت جنگ را به نفع ایران اسلامی رقم زد، افزود: جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند تا دشمن آن‌ها را سرگرم مسائل حاشیه‌ای، سبک زندگی ناسالم و مبتنی بر راحت طلبی، سراب رویای ثروتمند شدن بدون کسب و کار و فضا مجازی و گوشی های موبایل نکند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز با بیان اینکه کار و تلاش، کسب مهارت‌های مختلف، مطالعه و تفکر و کسب معرفت و بصیرت زندگی جوانان را می‌سازد، عنوان کرد: جوانان باید با تکیه بر سبک زندگی سالم و اخلاق‌محور ایرانی اسلامی، زندگی خود را سامان دهند و دلخوش به سراب رویاهای ماهواره ها و فضای مجازی نباشند.

نعیمی با نقد عملکرد سازمان‌های بین‌المللی گفت: سازمان‌های بین‌المللی با سکوت در برابر جنایات غزه کارکرد خود را از دست داده‌اند و تنها بازیچه‌ای در دست ابرقدرت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان به بهانه مذاکره خواستار این هستند که ما جبهه مقاومت را خلع سلاح کنیم، تاکید کرد: جوانان باید با مطالعه بیشتر آگاه باشند که ما کشوری بودیم که قدرت‌های شرق و غرب حتی سیم خاردار را در اختیار ما قرار نمی‌دادند و امروز اگر ملت ایران در حالت ضعف و انفعال قرار گیرد آن‌ها از هیچ جنایتی در حق او دریغ نخواهند کرد.

منبع: ایمنا

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر