تصویر
حضور گروه های جهادی سلامت در مناطق مختلف نقش بسیار مهمی در زمینه آموزش و پیشگیری از بیماری ها دارد
26 دی 1402 - 9:22
1
نشست هم اندیشی معاون روابط عمومی سپاه استان البرز و رئیس مجتمع بیمارستانی آموزشی شهید رجایی کرج، پیرامون گسترش همکاری های دو جانبه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست هم اندیشی معاون روابط عمومی سپاه استان البرز و رئیس مجتمع بیمارستانی آموزشی شهید رجایی ، پیرامون گسترش همکاری های دو جانبه برگزار شد.

نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار رمضانعلی چوبداری معاون روابط عمومی سپاه استان البرز و دکتر علیرضا دهقان نیری رئیس کرج، در مجموعه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز برگزار شد.
در این نشست که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد، سرهنگ چوبداری با اشاره به فعالیت ها و اردوهای جهادی سلامت محور سپاه استان البرز، در مناطق کم برخوردار، اظهارداشت: حضور گروه های جهادی سلامت در مناطق مختلف استان البرز ضمن اینکه نقش بسیار مهمی در درمان رایگان افراد کم برخوردار داشته است، در زمینه آموزش و پیشگیری از بیماری ها نیز بسیار موثر بوده است که امیدواریم با هم اندیشی و هم افزایی دو مجموعه سپاه استان البرز و بیمارستان شهید رجایی کرج همکاری مضاعفی در زمینه برپایی اردوهای مشترک جهادی در استان البرز شکل بگیرد.
در ادامه این نشست دکتر علیرضا دهقان نیری رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج ضمن استقبال از همکاری های مشترک و بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی در حوزه های آموزش، پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی، عنوان کرد: متأسفانه بیماری های قلبی یکی از بیماری های شایع و رو به گسترش در جامعه است که بر اساس آمارها حدود ۴۴ درصد آمار فوت افراد در کشور را شامل می شود.
وی با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی کرج با ورود به حوزه آموزش، غربالگری و پیگیری درصدد کاهش و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی در استان البرز است، افزود : آموزش سبک زندگی سالم، غربالگری و شناسایی افراد دارای فاکتورهای خطرناک چون کلسترول بالا، چربی بالا و قند خون بالا و پیگیری جهت درمان آن‌ها از مهمترین ماموریت های بیمارستان شهید رجایی جهت پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج با تاکید بر اهمیت سبک زندگی سالم در پیشگیری از بیماری های قلبی، افزود : ورزش روزانه، گنجاندن میوه و سبزیجات در سبد غذایی خانوار، پرهیز از دخانیات و غذاهای چرب از مهمترین عوامل پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و اتخاذ سبک زندگی سالم است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.