تصویر
حلقه قاچاق کالا در غرب کشور تنگ می شود
20 تیر 1402 - 8:55
2
رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز بر مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به استانهای غربی کشور تاکید کرد و گفت: البرز در زمینه کشفیات قاچاق کلان کالا بواسطه اتخاذ تدابیر مناسب ۶۲۱ درصد رشد داشته است که در صورت اقدام مشترک با استانهای غرب کشور می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند یاسر نژاد فلاح با بیان این مطلب در نشست مشترک رؤسای کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای البرز و قزوین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در محل این استانداری برگزارشد، به تشریح اقدامات کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز البرز پرداخت و گفت: البرز آمادگی داردتجارب خودرا دراختیار استان های منطقه غرب کشور قرار داده تا بتوانندبصورت مشترک و هماهنگ نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کلان کالاهای مختلف اقدام کنند .
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز بر مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به استانهای غربی کشور تاکید کرد و گفت: البرز در زمینه کشفیات قاچاق کلان کالا بواسطه اتخاذ تدابیر مناسب ۶۲۱ درصد رشد داشته است که در صورت اقدام مشترک با استانهای غرب کشور می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند
یاسر نژاد فلاح با بیان این مطلب در نشست مشترک رؤسای کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای البرز و قزوین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و استانداری قزوین در محل این استانداری برگزارشد، به تشریح اقدامات کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز البرز پرداخت و گفت: البرز آمادگی داردتجارب خودرا دراختیار استان های منطقه غرب کشور قرار داده تا بتوانندبصورت مشترک و هماهنگ نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کلان کالاهای مختلف اقدام کنند .
یاسر نژادفلاح با اشاره به فعالیت پنج کارگروه اطلاعات و عملیات، ، فرآورده‌های نفتی، بهداشت و درمان و حمایت از تولید در زیر مجموعه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا البرز بیان کرد: البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی،گذرگاه ۱۴ استان وپایتخت بوده که باعث شده این استان را به باراندازی برای کالای قاچاق تبدیل کندکه در صورت همکاری این استان ها می تواند به توفیقات بیشتری دست یابد.
وی گفت: با انعقاد ۱۰ تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی و فعال کردن کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان‌های البرز درصدد هستیم در این زمینه برای حمایت‌های کشور گام‌های اساسی برداریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.