تصویر
حل مشکلات آموزش و پرورش البرز نیاز به تشکیل قرارگاه دارد
20 بهمن 1401 - 8:55
2
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش استان البرز نیاز به تشکیل قرارگاه با نگاه ملی – استانی دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ، اشتهارد و در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش استان البرز نیاز به تشکیل قرارگاه با نگاه ملی – استانی دارد.

" مهدی عسگری " درنشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان البرزاظهار کرد: وضعیت فضای آموزشی استان البرز از استان سیستان و بلوچستان حادتر است و باید با جدیت این موضوع را در کنار سایر مشکلات بویژه نیروی انسانی به صورت روزانه و هفتگی پیگیری کرد.
وی بیان کرد: وضعیت فضای آموزشی در البرز از جمله در کمالشهر، فردیس و به مراتب حادتر از سیستان و بلوچستان است که باید این محرومیت پنهان از طریق ارایه لایحه از سوی دولت به مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه بار ساخت مدرسه سازی در استان البرز بر دوش خیرین است، عنوان کرد: در یک سال اخیر و با شروع نهضت مدرسه سازی گام های بزرگی برای ساخت مدرسه در استان برداشته شده است که حتی تصور آن را نمی کردیم با این سرعت این موضوع مهم پیش برود.
عسگری یادآورشد: سرانه آموزشی استان البرز نصف میانگین کشوری است و کمبود فضای آموزشی درالبرز به علت مهاجرت نسبت به کل کشور بالاتر است.
وی ادامه داد: برای حل و کاهش مشکلات درآموزش و پرورش باید اولویت بندی کرد و در قالب قرارگاه با حضور مسئولان وزارتی و استانی با ارائه راهکارهای مناسب با نگاه جهادی اقدام کرد.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای مشکلات امور حقوقی حوزه آموزش و پرورش هم در استان البرز نیاز به تشکیل کارگروه داریم .
وی جذب معلم بومی، آماده سازی زیرساخت های لازم برای تقویت فعالیت های تربیتی با توجه به ویژگی ها یی که در بین دهه هشتادی ها وجود دارد و ادامه روند مولدی سازی را در استان البرز ضروری دانست.
عسگری تاکید کرد: دانشگاه ت البرز با مشکل جدی در بخش فضای آموزشی و خوابگاهی دارد که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.