تصویر
حماسه ۲۲ بهمن پیمان خلل‌ناپذیر ملت بزرگ ایران را به تصویر کشید
23 بهمن 1401 - 12:37
2
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، آن را حماسه عظیم و با شکوه خواند که عهد و پیمان خلل‌ناپذیر ملت بزرگ ایران را به تصویر کشید.
ارسال توسط :
پ
پ

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، آن را حماسه عظیم و با شکوه خواند که عهد و پیمان خلل‌ناپذیر ملت بزرگ ایران را به تصویر کشید.

در متن این بیانیه آمده است: حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی استان البرز، همراه تمام مردم عزیزایران، در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، آن هم در شرایطی که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت آمیز و بکارگیری شیوه‌های مختلف، تلاش گسترده‌ای را برای ایجاد ناامنی و اختلاف در کشور عزیزمان دارد نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه خود آورده است: حماسه ۲۲ بهمن نشان داد که همچنان احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، شهدای سرفراز اسلام و انقلاب هستیم و خواهیم بود و میثاق دوباره ای با ولایت و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: راهپیمایی امروز عظمت این ملت بزرگ را به جهانیان نشان داد و روحیه و انگیزه ای مضاعف بر دولتمردان بخشید تا به عنوان خادمان ملت، با تمام توان با مدیریت جهادی، خدمت بی منت و شبانه روزی دینشان را به این مردم وفادار ادا کنند.
بر خود لازم می‌دانیم، از مردم شریف غیور و ولایتمدار استان البرز به پاس حضور باشکوه، گسترده و بی نظیر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.