تصویر
حمایت از اعضای صندوق اعتباری هنر، سیاست و وظیفه مستمر ما است
12 آبان 1400 - 11:20
5
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از توزیع اعتبار وام صندوق اعتباری هنر البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از توزیع اعتبار وام صندوق اعتباری هنر البرز خبر داد.

ناصر مقدم با اعلام این خبرگفت: با عنایت به تعیین و اعلام اعتبار وام صندوق اعتباری هنر البرز در شش ماهه دوم سالجاری، به ۱۶ نفر از متقاضیان عضو صندوق اعتباری هنر وام حمایتی با کارمزد ۴ درصد اعطا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: به دنبال تخصیص اعتبار وام صندوق اعتباری هنر در شش ماهه دوم سالجاری، مبلغ ۹۹۰ میلیون ریال به البرز اختصاص یافت که پس از بررسی تقاضاهای واصله مقرر شد تا به منظور رعایت عدالت و تساوی میان متقاضیان، اعتبار مذکور، از طریق قرعه کشی بین متقاضیان توزیع گردد لذا از میان ۳۵ درخواست واصله، قرعه کشی بعمل آمد و اسامی ۱۶ نفر منتخب، برای دریافت وام ۶۰ میلیون ریالی با کارمزد ۴ درصد به صندوق اعتباری هنر کشور اعلام و ارسال گردید.
وی خاطر نشان کرد: حمایت از اعضای صندوق اعتباری هنر، سیاست همیشگی و وظیفه مستمر ما است و همواره تلاش داشته ایم تا ضمن بهره گیری و ظرفیت سازی از مراجع مختلف استانی و وزارتی، نسبت به حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر البرز اهتمام داشته باشیم و از همین روی بوده است که در ایام شیوع کرونا که فعالان و مشاغل و هنری، دچار اختلال در حوزه کاری و فعالیت خود شدند با اعطای وام های مختلف، از جمله وام نسبت به حمایت ضابطه مند و جبران بخشی از ضررهای ناشی از شیوع کرونا اقدام نمائیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.